אחרי שהואשם כי קידם שיר על חשבון דיאן שוורץ - בן זוגה לשעבר, נתנאל רודינצקי הגיב בסטורי שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו: "חודש וחצי קודם לכן אני אמרתי לכם שאני מתכוון להוציא שיר, וזה אותו שיר מדובר".
2 צפייה בגלריה
נתנאל רודינצקי ודיאן שוורץ בבית האח
נתנאל רודינצקי ודיאן שוורץ בבית האח
נתנאל רודינצקי ודיאן שוורץ בבית האח
(צילום מסך, רשת 13)

לפני כשבוע בני הזוג שהכירו בבית הכי מפורסם בישראל, בית "האח הגדול", דיאן שוורץ ונתנאל רודינצקי נפרדו לאחר כשלושה חודשים של זוגיות. עוד נודע כי הם הפסיקו לעקוב זה אחר זו באינסטגרם. לאחר מכן פרסם נתנאל פוסט בחשבונו האישי ובו פורסם שם השיר החדש שלו: "איתי תמיד". חלק מהגולשים טענו כי קידם את השיר על חשבון הפרידה מדיאן.


דיאן גם התייחסה לטיימינג קידום השיר, וכתבה בסטורי שפרסמה: "לשאלתכם - זה פוגע שמקדמים שיר על חשבון הנפש שלי. במיוחד כשזה מגיע מבן אדם שהיה הכי קרוב אליי בעולם. ראיתי שאתם מרגישים שמזלזלים באינטליגנציה שלכם. מבינה אתכם. גם אני מרגישה ככה. רוצה להבהיר דבר אחד - אני לא קשורה לתעלול היחצני הזה, מאחלת המון הצלחה בהמשך ושהיא תהיה מבוססת על כשרון ולא על רפש כזה".

2 צפייה בגלריה
הסטורי שפרסמו דיאן ונתנאל בעקבות קידום השיר
הסטורי שפרסמו דיאן ונתנאל בעקבות קידום השיר
הסטורי שפרסמו דיאן ונתנאל בעקבות קידום השיר
(צילום מסך מתוך האינסטגרם של נתנאל ודיאן)

אמש (ב') נתנאל פרסם תגובה בוידאו סטורי ובו הסביר לגולשים כי כבר קודם לכם הוא התכוון לפרסם את השיר שעליו הוא עובד,. עוד אמר כי הפקתו נעשתה עוד הרבה לפני הפרידה: "חברים, תפסיקו לשאול אותי אם כל זה קרה ונגרם בגלל שיר. האם אני מקדם את כל הדבר הזה בגלל שיר? חודש וחצי קודם לכן אני אמרתי לכם שאני מתכוון להוציא שיר, וזה אותו שיר מדובר. כן נפל בטיימינג שקרה מה שקרה, אבל אני לא אעצור את החיים שלי בשביל זה ואני לא אכנס לדיכאונות מעבר למה שנכנסתי כבר..
"השיר יוצא כרגיל כמתוכנן. עוד מעט אפרסם גם תאריך מדויק. תפסיקו עם כל הספקולציות האלו, יש אנשים עם רגש ולב. וזה נורא פוגע ומאכזב אותי לקרוא דברים כאלה שאתם חושבים עליי. שרק נשמור על אנרגיה טובה, וגם אם דברים נגמרים אפשר לסיים את זה בשלום".