אם מישהו חושב שחסר בבאר שבע אבק כוכבים, אז הוא בהחלט טועה. מיטב הסלבס הגיעו למתחם 'יס פלאנט' במתחם 'ישפרו' כדי לחגוג בגדול יום הולדת 24 של 'רדיו דרום'.
זה בהחלט היה האירוע הכי נוצץ בביצה שכלל שלל שידורים ממתחם ה־VIP השקוף של יס פלאנט עם מיטב השדרנים והאמנים של ישראל ורדיו דרום, בהם דידי הררי, צביקה הדר, אמירה בוזגלו, אופירה אסייג, פתחי וזימרי, ועוד. את כולם קיבלו בחיבוקים מנכ"ל הרדיו, דוד יוסוב, והצוות, שזרחו מאושר.
את הקפה של הבוקר פתחו השדרנים המדליקים פתחי וזמרי עם מועדון הקצב של אביהו פינחסוב שהגיע, וכמובן עשה בלגן והצחיק את כולם. רגע השיא היה שסרצ'י, סבתא שלו, הגיעה וגנבה את כל ההצגה עם פאוץ' של מוסקינו ואפודה שסרגה בעצמה. כן כן, אמיתי.
3 צפייה בגלריה
אייל גולן, דידי הררי ואיתי לוי
אייל גולן, דידי הררי ואיתי לוי
אייל גולן, דידי הררי ואיתי לוי
(צילום: יוגב שוורץ - סטודיו פוזות)
בשעה השנייה הצטרפו לאולפן עוד כמה תותחים, קובי אפללו, אליעד נחום ועילי בוטנר. ובצהריים צביקה הדר, בעל שורשים באר־שבעיים הכי עמוקים, אירח את סטטיק ובן אל, הראל סקעת, שרית חדד ועדן חסון.
ומי הפתיעה באמצע השידור? נטע ברזילי הססגונית שריגשה את כל האורחים בכניסתה. גם כוכבי "הכוכב הבא" היו גם היו, אלה לי להב ואור עמרמי־ברוקמן שסחפו את הקהל וזכו לשלל חיבוקים. ועוד אחד, איתי שגב, הגיע עם צביקה הדר יחד, שהצטלם וסיפר שעד היום לא קיבל יותר מחצי דרקון.
3 צפייה בגלריה
נטע ברזילי
נטע ברזילי
נטע ברזילי
(יוגב שוורץ - סטודיו פוזות)

3 צפייה בגלריה
סטטיק ובן אל
סטטיק ובן אל
סטטיק ובן אל
(יוגב שוורץ - סטודיו פוזות)
במהלך היום זרמו המוני אורחים ותושבים שנהנו ממפגשים נוספים עם אומנים, בהם דידי הררי שאירח את ישי ריבו ונתן גושן שריגש את המעריצות שהגיעו ל'יס פלאנט'. בתוכנית של אמירה בוזגלו "באה בטוב" התארחו דיקלה, חנן בן ארי, סטפן, רותם כהן ו"הפרויקט של רביבו".
מי שלא נחה לרגע היתה מנהלת השיווק של "יס פלאנט", ליעד קרימברג, שניצחה על האירוע ביד רמה עם צוותים של "רדיו דרום".
גם דני קושמרו, שהיה בעברו מראשוני הכתבים ברדיו דרום, הגיע לחגוג ופגש את הבעלים של התחנה, יוסי סבן, צביקה שלום והרווה מימון, והמנכ"ל דוד יוסוב, וכמובן את מי שניצחה על כל האירוע ביד רמה, מיכל שם טוב. וכולם נהנו מכיבוד עשיר ומהודר שעוצב להפליא, וכמובן מנשנושי פירות אקזוטיים של 'פרי הדמיון' עליהם ניצח אושרי פז־טל.