אתי כרייף ממשיכה לנצל את המומנטום ולנסוק על מסלול הסלבריטאות.
הפעם כרייף אמרה כן ל"סמארטק טכנולוגיות", חברה המובילה חדשנות טכנולוגית בתחום הרפואה האסתטית ומשווקת בישראל מכשור לקוסמטיקאיות ולרופאים.
החברה, שיוצאת בימים אלו במהלך אסטרטגי-שיווקי נרחב היקף בהיקף של כ-2 מיליון שקלים, תציג בפני לקוחותיה מיתוג, לוגו ושפה פרסומית חדשה.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום Women Media המתמחה בפעילות פרסומית לקהל יעד נשי ויכלול רשתות חברתיות, דיגיטל רוחבי וסרטוני וידאו.
את הקמפיין נבחרה להוביל כאמור השופטת בדימוס, שתשמש כפרזנטורית של החברה בשנת 2022 לצד הסלוגן החדש: "יופי של בחירה חכמה".
"כרייף נבחרה כפרזנטורית בשל היותה אישה בשלה וחזקה המשלבת נשיות, הישגיות ועוצמה", אומרת אור ביסמוט, מייסדת 'סמארטק טכנולוגיות'.
"אלו ערכים המתאימים לחברתנו ומדברים ללקוחותינו. מדובר באישה מטופחת במיוחד שעולם הביוטי קרוב לליבה. היא רהוטה, אינה מתנצלת ועומדת על שלה, תמיד מתוקתקת ונראית נהדר. זו הזדמנות מצוינת וייחודית עבורנו להמחיש את החדשנות הטכנולוגית בתחום המכשור והחיבור הנכון שלה לקהלי היעד שלנו".
שמוליק שנהב, מנכ"לWOMEN MEDIA: "המיתוג המחודש של חברת סמארטק כולל שפה פרסומית חדשה וסלוגן חדש. אלו ייצרו בידול בשוק הטכנולוגיה לקוסמטיקאיות ולרופאים ויעניקו את הרוח הרעננה המתבקשת לחברה טכנולוגית פורצת הדרך שמכשיריה ופיתוחיה עומדים בחוד החנית של הקוסמטיקה העולמית".