כיום אפשר לבצע ניוד קופת גמל להשקעה על ידי הגשה פשוטה של בקשה כזאת לחברה בא אתם נמצאים ולהעביר אותה כמו שהיא בלי קנסות יציאה לחברה אחרת. השאלה היותר חשובה שצריכה להישאל היא האם כדאי לבצע ניוד קופת גמל להשקעה למי שיש לו כבר כמה שנים את אותה קופה?
למי כדאי לבצע ניוד קופת גמל להשקעה
התשובה היא תמיד כמה כסף אתם משלמים על ניהול הקופה ומה התשואה היא משיגה. קופת גמל להשקעה הסולידית תלויה באיכותה במה היא מפיקה ללקוח על בסיס חודשי או שנתי קודם כל. תשואות קופות גמל להשקעה משתנות מחברה לחברה כמו גם דמי הניהול שהמשתנות בין קופות הגמל השונות. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מביא לכם השוואות מחיר של נתונים אלה ומאפשר לכם לבצע ניוד קופת גמל להשקעה לחברה המתחרה הטובה יותר מזאת שאתם חברים בה. פורטל הביטוחים הגדול בישראל מרכז מאות מאמרים מסודרים לפי קטגוריות שונות ובהן כל המידע שצריך לדעת על קרנות פנסיה, השתלמות, קופות גמל, משכנתאות, ביטוחים ועוד. בנוסף תוכלו למצוא מנועי השוואה, טבלאות נתונים עדכניות ולדעת אילו חברות נחשבות האיכותיות ביותר בשוק על סמך שלושה נתונים עיקריים: גובה דמי הניהול, גובה התשואות השנתיות ומדד השירות לצרכן.
1 צפייה בגלריה
ניוד קופת גמל להשקעה
ניוד קופת גמל להשקעה
ניוד קופת גמל להשקעה
(צילום: FREEPIK)
ניוד קופת גמל להשקעה בקלות ובמהירות – פורטל הביטוחים הגדול בישראל
רוצים לבצע ניוד קופת גמל להשקעה לחברה אחרת ולא יודעים איזו חברה עדיפה על החברה שלכם? השאירו פרטים בדף צור הקשר בפורטל ונחזור אליכם עם ההצעה הטובה ביותר לקופת גמל להשקעה בהקדם. ניוד קופת גמל להשקעה הוא רק הצד הטכני ולמרות שזה יכול לקחת כמה ימים וכרוך במעט בירוקרטיה וחשש שכן מדובר בכסף רב, בסופו של דבר על פי חוק החברה הקיימת שלכם לא רשאית לעכב אתכם וחייבת להעביר את הכספים בקופה שלכם אל הקופה החדשה שתבחרו. יחד עם זאת בדיוק כמו בחברות הכבלים למשל, ברגע שהלקוח מבקש להתנתק, מייד מעבירים אותו למחלקת שימור לקוחות ושם מציעים לו עסקה טובה יותר. כך בדיוק זה פועל גם בחברות הגדולות של ניהול תוכניות החסכונות וההשקעה ובבנקים ואל תחשבו לרגע שלאזרח הקטן אין כוח ויכולת מיקוח מול הגופים הגדולים האלה. זהו טיפ חשוב שכדי לכל אחד להפנים: אפשר לשפר ולהוריד את דמי הניהול והעמלות שהבנק גובה מכם, שחברת הניהול של קופת הגמל גובה מכם וכל מה שצריך זה פשוט לבקש ואם לא תענו בחיוב פשוט לנייד את החשבון לקופה אחרת!
המידע המקיף ביותר לניהול פיננסי נכון - פורטל הביטוחים הגדול בישראל
כל אחד חייב לדעת לנהל את הכסף שלו כמו שצריך. אנו מתמקחים במכולת על שקל או שניים ומוציאים אנרגיה על התמקחות מול חברות הסלולר וחנויות הבגדים על 20 שקלים אך כאשר זה מגיע לכסף הגדול באמת שיש לנו, הכסף שנמצא בתוכניות חיסכון וגופי השקעה, שם משום מה דווקא כאן אנו נעלמים ומצייתים לכל מספר שמציגים בפנינו. אין לנו השכלה פיננסית ולכן אין לנו ביטחון ויכולת לעמוד מול הגופים האלה. זאת טעות רצינית. לא נדרש הרבה מהאזרח הפשוט אלא ללמוד על מה הוא חתום, לקרוא את הפוליסה ואת ההסכם של הקופה, לעשות סקר שוק פשוט באינטרנט, במיוחד כיום שהכך נגיש ונמצא מול העיניים ולא להתבייש לשאול, לדרוש ולקבל תשובות מדוע אנחנו משלמים יותר. רק גישה כזאת תעזור לכם להתקדם עם הכסף שלכם ללא סנטימנטים וללא משוא פנים מאף אחד.
קופת גמל להשקעה הסולידית - תשואות קופות גמל להשקעה
למדו דרך פורטל הביטוחים הגדול בישראל איך לבצע ניוד קופת גמל להשקעה, איפה כדאי לפתוח תוכנית חיסכון לילדים, מה התנאים לקבלת את כספי הביטוח על תאונה, נכות, מחלה וכדומה, מה ההבדל בין ביטוח מקיף לרכב לבין ביטוח צד ג' וכל נושא קטן או גדול אחר השייך לתחום הפיננסי: ביטוחים, חיסכון והשקעות בישראל ועוד, רק בפורטל הביטוחים הגדול בישראל!
2 טיפים לבחירת קופת גמל להשקעה
קופת גמל להשקעה היא תוכנית חיסכון אקסטרה שאתם יכולים לפתוח אם יש לכם את האפשרות עבורכם ועבור המשפחה שלכם. היתרונות של קופת גמל להשקעה רבים הנה שניים:
הלוואה על חשבון הקופה – הלוואה על חשבון קופת הגמל היא הלוואה בתנאים מצוינים כיוון שהיא הלוואה בטוחה מכיוון שחברת הניהול של הקופה מציעה לכם אותה על מנת שתישארו אצלה. הלוואה כזאת יכולה להיות בתנאי ריבית פחותים ויכולה לסייע לכם בלי לפגוע בסכום הקיים בקופה לאחר החזר ההלוואה.
קופת גמל להשקעה לשכירים ועצמאים – כיום גם שכירים וגם עצמאים יכולים לעשות כרצונם עם כספם, לעבור בין קופות לקרנות, להפקיד יותר כסף מהמינימום בקופה או קרן כלשהיא וליהנות מהטבות מס על הפקדות ומשיכות ועוד. כל שכיר ועצמאי צריכים להבין את הכוח של הפקדה וריבית שהקופה והקרן משיגה לכם ואת המס המופחת שאתם משלמים הלכה למעשה אם אתם פותחים קופה וקרן ומפקידים בה כסף כל חודש. כן, יש דמי ניהול אך התשואות בדרך כלל גבוהות מהם, הטבות המס שוות יותר ואחרי כמה שנים יש לכם יותר כסף ממה שהיה לכם לו הייתם משאירים את הכסף לשכב בבנק נכון להיום עם ריביות אפסיות על פיקדונות שהוא מקנה. ייתכן והמצב ישתנה וכפי שהיה בשנות ה-80 לקוחות נהנו מריבית אפילו דו ספרתית אך כיום המצב שונה בתכלית ויש חשיבות רבה לשמירה על ערך הכסף בתוכניות חיסכון ואפיקי השקעה מתקדמים ולא רק בעובר ושב או בקרנות הפנסיה הפשוטות. עצמאים במיוחד יכולים לגלם הוצאות על הפקדות ולשלם פחות מס הכנסה בזכות פתיחת קופות וקרנות והפקדות חודשיות בהן. בנוסף יש גמישות רבה יותר למשיכת כספים למטרות חד פעמיות ללא תשלום קנס וללא מס על המשיכה כפי שיש בקרן פנסיה רגילה.
לסיכום, ניוד קופת גמל להשקעה מומלצת לכל מי שמשלם יותר מדי דמי ניהול ועמלות בקופת הגמל שלו או סתם לא מרוצה מהשירות. אפשר לנייד את הקופה לאחר בחירת חברה אחרת עם דמי ניהול מופחתים או חברה המציעה תשואות יותר טובות וביצועים יותר טובים לקופה לאורך זמן. השוו מחירים ותשואות, בררו פרטים על היציבות הכלכלית של אותן חברות על ידי קריאת דוחות כספיים והתמצאות בחדשות הכלכליות בפורטלים הרלוונטיים. שוב, חשוב להבין: הכסף הגדול נמצא בגופים המוסדיים האלה וכל הכסף של הציבור נמצא ומושקע בקרנות הפנסיה, קופות הגמל וקרנות ההשתלמות. אל תתנו לגופים הגדולים האלה לעשות בכסף שלכם כרצונם ועמדו על שלכם מולם! בהצלחה.
פורטל הביטוחים הגדול בישראל
טלפון: 073-272-5261