תנופת ההתפתחות של באר שבע באה לידי ביטוי בדרכים רבות: מספר התושבים נמצא במגמת עלייה קבוע וכבר חצה את קו ה-200,000, אזורי התעשייה והתעסוקה בה התרחבו מאוד כולל פארק היי-טק שמושך אליו חברות מתקדמות, עיר הבה"דים הסמוכה תורמת גם היא לחיזוק בירת הנגב - וכתוצאה מכל אלה יש גם גידול בביקוש לקבלת שירות הובלות בבאר שבע.
באופן טבעי כל מי שזקוק להובלה רוצה מצד אחד לקבל את השירות הטוב ביותר, ולעבור את השינוי המשמעותי בראש שקט באמת, ומצד שני רוצה גם לשלם סכום נמוך ככל האפשר. על-מנת לסמן V על שתי המטרות, כדאי קודם כל להבין איך נקבעת העלות של הובלות בבאר שבע.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

הפרמטרים שמשפיעים על הצעת המחיר שתקבלו

התשובה לשאלה כמה עולה הובלה בבאר שבע? תלויה בשורה ארוכה של פרמטרים. העיקריים שבהם הם:
* נפח והיקף התכולה - בדרך כלל הצעת המחיר ניתנת לפי מספר החדרים של הדירה שאותה רוצים להעביר. יחד עם זאת נדרש בירור יסודי יותר - יש למשל דירות 3 חדרים שניתן להכניס ל-40 קרטונים ויש גם דירות 3 חדרים שכדי לארוז אותן נדרשים 80 קרטונים. בנוסף בחלק מהמקרים ההובלה כוללת מקרר ובאחרים לא, לפעמים יש סלון ולפעמים לא, ולכן חשוב להעביר לחברת ההובלות את כל המידע הרלוונטי. כמובן שעבור העברת תכולת משרד או תכולת מפעל תתבצע בדיקה שונה לגמרי, בגלל המאפיינים הייחודיים של כל מקום ומקום.
* המרחק בין הכתובת הנוכחית לכתובת שאליה עוברים - באופן טבעי הובלה בתוך באר שבע תהיה זולה יותר בהשוואה להובלה דומה מבירת הנגב לאשדוד או מתל אביב לבאר שבע.
* האם יש צורף במנוף - פריטים כבדים מאוד ו/או גדולים מאוד מחייבים מנוף. גם כשאין גישה נוחה ייתכן צורך בהוספת שירות זה, שמייקר במידה מסוימת את הצעת המחיר של כל חברת הובלות. באופן דומה אם יש צורך לפרק ולהרכיב פריטים מסוימים - רהיטים או מכשירי חשמל - המחיר עולה.
* נוחות ההעמסה והפריקה - ככל שהמובילים יזדקקו לפחות זמן כדי להעמיס את המשאית ואז לפרוק אותה, כך הם יוכלו לגבות מחיר נמוך יותר. בהתאם מעלית מוזילה את עלות ההובלות ובמקרים שבהם אין מעלית חדר מדרגות רחב ונוח עדיף על חדרי המדרגות הצרים שמאפיינים את השיכונים הישנים בבאר שבע. גם המקום שבו אפשר להעמיד את המשאית ומידת הקרבה שלו לבניין משפיע על המחיר.
* מועד המעבר - בקיץ יש ביקוש גדול בהרבה מאשר בחורף. אם יש לכם אפשרות לתזמן את מועד המעבר לנובמבר עד מרץ, תוכלו לחסוך לא מעט כסף. עוד המלצה היא להשתדל לא לעבור בימים הראשונים או האחרונים בחודש, שגם בהם הביקוש לשירות עולה.

מה עוד חשוב לבדוק כשמזמינים הובלות בבאר שבע?

כשמזמינים שירותי הובלה בבאר שבע עם המובילים בישראל זוכים לא "רק" להצעת מחיר הוגנת ואטרקטיבית מאוד אלא לעוד בונוס חשוב - שקט נפשי.
כדאי לזכור שמדובר בענף שאין עליו פיקוח אמיתי ולכן יש לא מעט מקרים שבהם מחיר נמוך מאוד מתגלה כבלוף - אחרי שהמובילים בכלל לא טורחים להגיע אליכם (כי הצליחו למצוא הובלה רווחית יותר עבורם), או כשתוך כדי העבודה פתאום המחיר קופץ (כי הם "פתאום" גילו שמדובר בהובלה מורכבת יותר). הצעת מחיר סופית, מעוגנת בחוזה מסודר וחתום, מאפשר לכם לבצע את השינוי, שכמו תמיד כרוך באי ודאות, בראש שקט באמת.

שירותים נוספים

מובילים בבאר שבע עם ניסיון ומקצועיות יכולים לעזור לכם גם לארוז את כל התכולה, במהירות וביעילות, כשהתוספת למחיר אינה גבוהה מדי. שירות נוסף שיכול להיות רלוונטי ושכדאי לשלב אותו עם ההובלה כדי לחסוך בעלויות הוא אחסון - גם לטווח קצר וגם לטווח ארוך.
להזמנת חברת הובלות כנסו לאתר המובילים בישראל: https://www.moving-israel.co.il