הגיע הרגע הגדול והתחלתם לתכנן את האירוע המיוחד שלכם? בשעה טובה ושיהיה הרבה מזל טוב! אבל רגע לפני שאתם צוללים אל כל ההכנות והארגונים, עצרו רגע כדי לחשוב אילו מנות תגישו לאורחים שיגיעו לאירוע. כיוון שהאוכל הוא בין הדברים החשובים והמרכזיים, וגם הזכורים ביותר בכל אירוע – חשוב לבצע את הבחירה האיכותית והנכונה ביותר והיא כמובן הזמנה של דוכן מזון.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)
מהם היתרונות של הזמנת דוכני מזון לאירוע?
לשוכני מזון באירועים יש כמה יתרונות בולטים, כאשר העיקרי בהם הוא כמובן המבחר הגדול שניתן להציע לאורחים עם כמה סוגים של דוכני מזון איכותיים וטעימים. כיום ניתן למצוא המון ספקים המציעים השכרה של דוכן מזון אחד או יותר לכמה שעות, ואף ימליצו לכם על סוג הדוכן המתאים ביותר לאירוע המתוכנן.
בין דוכני המזון השונים ישנם כמה פופולריים ואהובים תמיד כמו דוכן המבורגר שמתאים לילדים וגם מבוגרים, כי הרי אין כמו קציצת בשר טעימה בתוך לחמנייה ובליווי של צ'יפס פריך עם המון קטשופ. דוכן נוסף שמתאים דווקא לימי הולדת הינו דוכן שערות סבתא או פופקורן שמציע לאורחים במסיבה אפשרות אחת או יותר של נשנושים טעימים ומתוקים, כי הם הכי מתאימים לקונספט של האירוע.
בין שפע הדוכנים המוצעים ברחבי האינטרנט, כדאי שתדעו כיצד להתאים את הדוכנים הכי טובים לאירוע שאתם מתכננים. לכן הכנו עבורכם כמה טיפים מועילים שיסייעו לכם לבחור נכון:
1. מהו הקונספט של האירוע – כדי להתאים את דוכני המזון הנכונים, יש להבין מהו הקונספט של האירוע ולבצע בחירה בהתאם. אם מדובר על אירוע גדול וחגיגי כמו בר\ת מצווה, ערב חברה או ברית\ה מומלץ להזמין דוכני מזון המציעים מנות עיקריות ומשביעות כיוון שהאורחים מצפים לקבל אוכל כזה באירועים מסוג זה.
2. כמה מוזמנים צפויים להשתתף באירוע – בחרו את דוכני המזון על פי כמות המוזמנים שיש לכם. במידה וישנם כמה עשרות מוזמנים, תוכלו להסתפק ב-5 עד 7 דוכני מזון המציעים מנות קלות, מתוקים ודוכן עם אוכל מתאים לילדים. לעומת זאת לאירועים גדולים של יותר מחמישים מוזמנים, כדאי לבחור יותר דוכני מזון המציעים מגוון של מנות כמו מנות עיקריות, מנות ראשונות, דוכן עם מזון קר וקליל כמו סלטים וגם דוכן מתוקים וקינוחים.
3. מי קהל היעד של האירוע – זכרו כי הדוכנים שבחרתם צריכים להתאים לקהל היעד שצפוי להגיע לאירוע. לימי הולדת של ילדים יתאימו דוכני מזון עם מתוקים ונשנושים, ולא דוכנים המציעים מנות עיקריות וכבדות יותר.
4. סוג מנות מועדפות – חשבו אילו מנות האורחים ישמחו לקבל, ועל פי זה בחרו את דוכני המזון שלכם. אם מדובר על אירוע שצפויים להיות בו אורחים שומרי כשרות, העדיפו לבחור קונספט של מנות חלביות או בשריות בלבד, כך שכולם יוכלו ליהנות מהאוכל באופן שווה.
5. היכן האירוע מתקיים – קיימת חשיבות ללוקיישן של האירוע בנוגע להזמנת דוכני מזון. אירוע שמתקיים במקום סגור כמו אולם או מתחם אירועים, יתאימו לו דוכנים של מתוקים או מנות אחרות מעניינות שלא ניתן למצוא כחלק מהזמנת המקום. לאירועים פתוחים בחוץ, יתאימו דוכני מזון מגוונים המציעים מבחר של מנות שונות כי זהו האוכל היחידי שיהיה באירוע.
6. בחירה על פי המלצות קודמות – כמו בכל בחירה של נותן שירות, מומלץ להיעזר בביקורות וחוות דעת של ספקי דוכני המזון. בפורטל קרמל תוכלו למצוא מגוון של ספקים כאלו יחד עם חוות דעת והמלצות של אנשים שהזמינו את דוכני המזון, ונתנו ביקורות חיוביות ומהימנות על הספק.
7. דוכני מזון מגוונים – בין אם מדובר על אירוע קטן או גדול, הכי כיף לאורחים שיהיו מבחר של מנות מגוונות באירוע. לכן כדאי לבחור כמה סוגים של דוכנים ולא להתמקד רק באחד או שניים.
8. דוכני מזון בהגשה עצמית – ישנם דוכני מזון המציעים מנות שונות בהגשה עצמית, כך שהאוכל מוצע בדוכן לכל האורחים והאחראים על הדוכנים רק ממלאים את המגשים במידת הצורך. אפשרות זו מומלצת לאירועים גדולים, כאשר חוסר אינטראקציה עם מגישי המזון חוסך זמן ותור ארוך לפני כל דוכן מזון.
9. דוכן מזון מאויש – אפשרות הפוכה היא דוכן מזון מאויש, שגם יכול להעניק עניין וחוויה לאורחים באירוע. דוכן כזה יציע לרוב מנות המוכנות ומוגשות במקום. כך האורחים יכולים לצפות בשלבי ההכנה של המנות, ולהיות בטוחים כי מדובר על אוכל טרי, איכותי ומשובח.
10. דוכני משקאות איכותיים – דיברנו בלי סוף על אוכל ומנות, אך חשוב לזכור גם את הצורך של האורחים בשתיית משקאות שונים במהלך האירוע. גם לכך קיימים דוכני מזון המציעים מבחר של משקאות טעימים מסוגים שונים כמו בר קפה, דוכן עם משקאות אלכוהוליים, משקאות קיציים ומרעננים ועוד.
זקוקים לטיפים ומידע נוסף שיסייע לכם להחליט נכון? עוד מגוון של הצעות תוכלו למצוא באתר קרמל בכתובת: https://www.karamel.co.il/