אימוני הנינג'ה כוללים מגוון רחב של תרגילים ואתגרים פיזיים הדורשים מהילדים זריזות, כוח, גמישות וקואורדינציה. תרגילי טיפוס, קפיצות, אחיזות, גלגולים ועוד - כל אלו משפרים את הכושר הגופני ואת היכולות המוטוריות של הילדים.
אך מעבר להיבט הפיזי, אימוני נינג'ה גם מפתחים תכונות אופי וכישורי חיים חשובים אצל ילדים. הם לומדים מיומנויות של פתרון בעיות, חשיבה יצירתית והתמדה כדי להתגבר על המכשולים במסלול.
אומרים שעד גיל 6 ילד צובר את כל החוויות והאמונות שלו בתת מודע ולכן כדאי כמה שיותר לפתח אצל הילד יכולות של תקשורת בין אישית, ביטחון עצמי גבוה ועזרה לזולת.
אימוני הנינג'ה גם מקנים לילדים סבלנות והבנה של ערך ההתמדה. הם מבינים שצריך להתאמן שוב ושוב כדי להצליח בתרגיל קשה. סבלנות והתמדה הן תכונות שחיוניות להצלחה ולהגשמה בכל תחום בחיים.

2 צפייה בגלריה
נינג'ה נגב
נינג'ה נגב
נינג'ה נגב
(צילום: יגל מוגרבי)

מכיוון שחלק מהתרגילים בנינג'ה דורשים שיתוף פעולה בין הילדים, האימונים גם מקנים ערכים של עבודת צוות וסולידריות. הילדים לומדים לעבוד ביחד להשגת מטרה משותפת.
עוד יתרון גדול של אימוני נינג'ה הוא פיתוח היצירתיות וחשיבה "מחוץ לקופסה". הילדים לומדים לחשוב על דרכים מקוריות לפתור בעיות ולהתגבר על מכשולים במסלול. יצירתיות היא כישור הכרחי להצלחה ולמצוינות בכל תחום.
בנוסף לכך, אימוני נינג'ה גם מהנים ונותנים סיפוק רב לילדים. זהו ספורט מלהיב שמאפשר להם לבטא את אנרגיות העודפת באופן בריא ובונה. פעילות גופנית מהנה היא גם בריאה וחשובה להתפתחות תקינה.
כיצד למצות את מלוא התועלת מאימוני הנינג'ה עבור ילדיכם? הנה כמה טיפים:
- בחרו מתקן נינג'ה מקצועי ואיכותי שיאתגר את הילדים ברמה המתאימה להם (מתקן של נינג'ה נגב מותאם באופן מושלם לצורכי הילד שלכם)
- ודאו שקיימת הדרכה והשגחה הולמת על הילדים במהלך האימונים.
- עודדו את הילדים להציב יעדים מדידים לשיפור ולהתקדם בהדרגה לרמות הבאות.
- שבחו ותמכו בילדים על מאמציהם והתמדתם, גם כשנכשלים. הדגישו את התהליך ולא רק את התוצאה.
- אפשרו לילדים להיות יצירתיים ולנסות דרכים מקוריות משלהם לפתור בעיות במסלול.
- דאגו שהאימונים יהיו קבועים ועקביים. התמדה היא המפתח להצלחה בנינג'ה.
- תנו לילדים לבטא את עצמם וליהנות מהאתגר הפיזי והמנטלי שבנינג'ה. זה אמור להיות כיף!

2 צפייה בגלריה
נינג'ה נגב
נינג'ה נגב
נינג'ה נגב
(צילום: יגל מוגרבי)

אימוני נינג'ה מזמנים לילדכם חוויה מעצבת אופי שתלווה אותם שנים רבות קדימה. אל תחמיצו את ההזדמנות לסייע להם למצות את מלוא הפוטנציאל ולהפוך לאלופים המוכשרים ביותר שיכולים להיות.
אם כן, באמצעות אימוני נינג'ה ילדיכם יפתחו ביטחון עצמי, סבלנות והתמדה, כושר גופני מעולה, יצירתיות וכישורי חשיבה. כל אלו הם נכסים ויתרונות עצומים שילוו אותם בהמשך החיים ויסייעו להם להיות "אלופים" מצליחים בתחומים שונים. אל תחמיצו את ההזדמנות לאמן את ילדיכם להיות הטובים ביותר שיכולים להיות!

חפשו את נינג'ה נגב ברשתות!
פייסבוק - itsninjanegev
אינסטגרם - ninjanegev
טיקטוק - itsninjanegev
רוצים שיעור נסיון חינם?
התקשרו עכשיו ל - 050-213-7484 נאור
או השאירו פרטים באתר - https://ninjanegev.co.il/
נינג'ה נגב - רשת מתחמי הנינג’ה הגדולה בארץ.

מוגש מטעם: נינג'ה באר שבע