הרי התגובה שלכם היא זאת שיכולה לשנות את מה שיקרה ברגע שלאחר מכן. אם אתם תוהים לעצמכם מדוע נעלמת לי לפתע בעת ההתכתבות באתר? מוטב כי תקראו את המאמר הבא שיספק לכם כמה טיפים חשובים לתגובה נכונה. תגובה שתאפשר לכם להוציא את המקסימום מאותה סיטואציה שככל הנראה לא נעימה לכם. עם זאת דווקא מהמצב הזה אפשר להוציא לא מעט תועלת כאשר מסתכלים על השיחה הבאה.
לעיתים לוקח זמן לענות סבלנות היא מילת המפתח כאשר מדברים עם מישהי או מישהו באתרי היכרויות. זה שאתם זמינים באתר, זה לא אומר שכולם יהיו זמינים באותה המידה. אם תהיתם לעצמכם מדוע נעלמת לי לפתע בעת ההתכתבות באתר, אל תהיו בלחץ. תנסו להמתין קצת בסבלנות, יכול להיות כי כעבור זמן קצר כבר תקבלו הודעה בחזרה. אל תגיעו למסקנות עוד לפני שאתם מבינים את הנקודה בצורה הכי עמוקה שיש. מי שלרוב קופץ למסקנות עלול למצוא את עצמו מפסיד לא מעט מערכות יחסים פוטנציאליות. במציאות של היום יש כאלה שלא פעם קופצים למסקנות שגויות לגמרי, כאלה שלא מתכתבות עם המציאות.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
תעשו תיאום ציפיות מראש מפריע לכם כי הצד השני נעלם ללא כל התראה מוקדמת? הדרך הכי טובה למנוע ממצב כזה לקרות היא פשוט לעשות איתו תיאום ציפיות. הרי זה שמבחינתכם זה נראה טבעי והגיוני, זה לא בטוח שכך זה מתפרש בצד השני. יש כאלה שרגילים להיעלם משיחות, ולחזור אליהן ברגע שהם יתפנו. אם אתם תבהירו מראש כי זה מפריע לכם, הצד השני לא יעשה את זה. אך אם לא ביצעתם תיאום ציפיות, אל תצאו מנקודת הנחה כי זה מובן מאליו. הסבירו לאדם שאתם משוחחים איתו כי מוטב לעדכן לפני שנעלמים מבלי להשאיר זכר. תהיו בטוחים כי מצב כזה לא יקרה בפעם הבאה שאותו אדם יצטרך ללכת תוך כדי השיחה.
אתם לא תמיד תהיו האשמים גם אם אותו אדם לא חוזר לשיחה, זה לא אומר שאתם האשמים. הנטייה הטבעית תהיה להאשים את עצמכם, הרי ככל הנראה עשיתם משהו לא בסדר. תזכרו כי מתחת לפני השטח יכולים לקרות כל מיני דברים שלא קשורים אליכם. לכן אם אדם מסוים נעלם לכם תוך כדי שיחה, אל תצאו מנקודת הנחה כי זוהי האחריות שלכם. הבינו כי ככל הנראה ישנם דברים אחרים שפשוט משכו את תשומת הלב. הכי חשוב שלא תרימו ידיים בכל מה שקשור להיכרויות כי מבחינתכם זוהי תהיה הבחירה הכי קלה, אך הכי לא נכונה.
2 צפייה בגלריה
קליקופיד
קליקופיד
קליקופיד
(צילום: קליקופיד)
המשיכו לדבר עם אנשים אחרים היופי באתרי היכרויות זה שאתם יכולים לדבר עם עוד אנשים אחרים. אם מישהו או מישהי לא עונים לשיחות שלכם, תוכלו מיד להתחיל שיחה עם אדם אחר. אל תביאו את עצמכם למצב שבו אתם נתקעים במקום רק בגלל העניין הספציפי הזה. בסופו של יום, אם מישהו אחד הפסיד אתכם, מישהו אחר יכול להרוויח אתכם. זה מה שהופך את עולם ההיכרויות באינטרנט לעולם שהוא מאוד נוח עבור כולם. בסוף יכול להיות כי דווקא העניין הספציפי הזה הביא לכך שתכירו אנשים אחרים. כאלה שהם הרבה יותר מתאימים לכם כמעט מכל היבט שתבחנו אותו. מכל עניין שכזה ניתן למצוא את הסיבות השונות לצמוח כלפי מעלה.