קופצים ונהנים
מתחמי הטרמפולינות, הנינג'ות וה- IJUMP מחכים רק לכם עם שלל טרמפולינות גדולות ומרווחות שתוכלו לקפוץ עליהן שעות! כאן תוכלו לפרוק הרבה אנרגייה יחד עם הילדים ולקפוץ שוב כאילו את ילדים. זה הזמן להעביר לדור הבא את השרביט וללמד אותם כיצד לעשות בלטה באוויר, להתחרות עימם מי קופץ יותר גבוה ועוד שלל מתקנים מהנים שנמצאים במתחמים הללו שיאפשרו לכם להעביר יום שכולו קפיצות וחיוכים. בסיום הקפיצות צאו עם המשפחה לארוחה טעימה והזמינו מגש של פיצה באר שבע.

1 צפייה בגלריה
אטרקציות מהנות לבילוי עם הילדים
אטרקציות מהנות לבילוי עם הילדים
אטרקציות מהנות לבילוי עם הילדים
(צילום: Shutterstock)

מבשלים ביחד
אחת הפעילויות המוצלחות ביותר עם ילדים היא בישול ואפייה. תוכלו לבחור במספר מתכונים שאתם רוצים להכין עם הילדים ולבשל ארוחה ענקית לכל המשפחה. תוכלו להכין איתם פנקייק לארוחת הבוקר, לבשל ביחד אורז עם קציצות בשר לצוהריים ולהכין טוסטים עם גבינה צהובה וירקות חתוכים לארוחת ערב. בין לבין תוכלו לאפות עוגה בחושה, לקרוץ עוגיות חמאה או להכין כדורי שוקולד שעד ארוחת הערב כנראה לא יישאר מהם אפילו אחד.
יוצאים לקמפינג
עם בואה של עונת האביב, והשמש החמימה שיוצאת החוצה, מחממת את האוויר ומביאה עימה את הפריחה הברוכה, תוכלו לצאת לקמפינג מגניב עם הילדים. ארזו איתכם את כל הציוד הנדרש – אוהלים, בגדים חמים, נעלי הליכה, מוצרי טואלטיקה, צידנית עם מזון, גזייה, פק"ל קפה, שקי שינה, גיטרה וכמובן כמה חבילות של מרשמלו ושיפודי עץ. העמיסו הכול על המכונית ובחרו ביעד צפוני או דרומי לקמפינג מגניב במיוחד. אם בחרתם באזור הצפון תוכלו ליהנות מכל הפסטורליות הירוקה, וממקורות המים במסלול הטיול שלכם, או אפילו ללכת לקמפינג בכינרת היפה והגדולה שלנו. לחילופין אם בחרת באזור מדבר יהודה תוכלו לצפות בכוכבים הפרוסים לנגד עיניכם בלילה, לטייל במכתש רמון, או לסייר במצדה. כך או כך אין ספק שזהו זמן איכות נפלא בחיק המשפחה.
סדנאות ביחד
אפשרות נהדרת נוספת, היא ללכת עם הילדים לסדנה משתופת. תוכלו ללכת אל סדנת שוקולד מגניבה שבה הילדים יוכלו להכין מטעמים שונים משוקולד ולאכול את כל הטוב הזה בסוף. תוכלו ללכת לסדנת בישול של כמה שעות טובות ולבשל מספר מטעמים יחד. עוד סדנה לילדים היא סדנת סופגניות רגע לפני שחג החנוכה שב אלינו שוב, ועוד מגוון של סדנות אחרות כגון: נגרות, פיסול, ציור ועוד.
פארק שעשועים
גם גינת המשחקים הקרובה לביתכם יכולה להיות מקום נהדר לבלות בו זמן איכות עם הילדים. תוכלו להתנדנד יחדיו בנדנדות, לחכות להם בקצה של המגלשה ולעודד אותם להתגלש, להניע אותם על גבי המתקנים השונים, לשחק איתם בתופסת או במחבואים ואפילו לערוך פיקניק קטן ונחמד על הדשא. תוכלו להביא איתכם ירקות ופירות חתוכים, חטיפים או קרקרים שילדים אוהבים, כמה כריכונים ובסיום הפעילות לחזור הביתה עייפים אך מרוצים.
לייזר טאג
עוד פעילות נהדרת לבילוי משפחתי ולזמן איכות עם הילדים שלכם היא מתחם הלייזר טאג. תוכלו להתחלק לקבוצות או לפעול כבודדים, כשהלב שלכם דופק בעוצמה והאדרנלין זורם בוורידים. הצטיידו בכל האביזרים הנדרשים כמו רובי לייזר, תחמושת ובגדי לוחמה שיכניסו אתכם לאווירה. בסוף היום תוכלו להכריז על המנצח – הזה שנשאר או נשארה לעמוד אחרונים, עד הפעם הבאה שתחזרו למתחם לסיבובים נוספים.

מוגש מטעם dominos