1. נתחים לא שגרתיים שישדרגו כל ארוחה
שכחו רגע מהקבבים והשיפודים הרגילים - יש עולם שלם של חיתוכים מרהיבים שרק מחכים שתגלו! הפתיעו את האורחים עם המבורגר מבשר טלה, פרגיות צלויות בתיבול תאילנדי או סטייק מבקר מיושן. העזו לחשוב מחוץ לקופסא ותיווכחו שעם קצת דמיון, כל חיתוך יכול להפוך ליהלום.
2. תיבול זה שם המשחק
הסוד לטעם בלתי נשכח מתחיל הרבה לפני שהבשר נוגע בגריל. השקיעו בשלב התיבול - הכינו מרינדות עשירות, שפשפו בתערובות תבלינים אקזוטיות או אפילו הזריקו את הבשר במיץ הדרים ליתר עסיסיות. ככל שתתנו לבשר יותר זמן לספוג טעמים, ככה התוצאה תהיה יותר מעניינת ועמוקה.

1 צפייה בגלריה
בשר עד הבית
בשר עד הבית
בשר עד הבית
(צילום: בקרוס)

3. צליה בשלבים לתוצאות מדויקות
אל תסמכו רק על האינטואיציה - הדרך הבטוחה לבשר מושלם היא צלייה מבוקרת ומדודה. התחילו בחום גבוה כדי ליצור קרום יפה, ואז הנמיכו ללהבה עדינה יותר שתבשל את הבשר בעדינות עד לדרגת העשייה הרצויה. השתמשו במד חום, פעלו לפי לוח זמנים והפכו רק פעם אחת. סבלנות היא המפתח!
4. גריל מהסוג השני - הכירו את הצלייה העקיפה
אם אתם אוהבים בשר רך ועסיסי במיוחד, חייבים להכיר את שיטת הצלייה העקיפה. במקום מגע ישיר עם האש, הניחו את הנתחים בצד הגריל ללא גחלים, וסגרו את המכסה. החום העדין שמסתובב בפנים יבשל את הבשר לאט ובמלוא העסיסיות, בלי סכנה לשריפה. ככה תשיגו תוצאות של שף בקלות!
5. תוספות שיגנבו את ההצגה
מנגל מוצלח הוא הרבה יותר מסתם בשר על אש. שדרגו את המנות עם תוספות מעניינות כמו שיפודי ירקות צבעוניים, תירס מקורמל בתיבול אסייתי או אפילו פירות צלויים כמו אננס או אפרסקים. הניגודיות במרקמים ובטעמים רק תדגיש את איכות הבשר ותיצור הרמוניה בצלחת.
6. לשבור את הכללים עם מתכונים לא צפויים
מי אמר שגריל חייב להיות קונבנציונלי? הפתיעו עם מנות כמו פיצה צלויה על אש, סנדוויץ' קובני עם בשר מעושן או אפילו תפוח אדמה ממולא בבשר טחון על האש. כל רעיון יצירתי הוא הזדמנות לגלות מחדש את הפוטנציאל העצום שטמון בגריל שלכם.
7. ציוד זה לא רק אביזר
יש אומרים שאין קיצורי דרך להצלחה, אבל ציוד איכותי בהחלט יכול לזרז את התהליך. השקיעו במברשות טובות למריחת רטבים, מלקחיים ארוכות לתפעול נוח וכלים מתאימים להגשה מרשימה. עם הכלים הנכונים תרגישו כמו שף מקצועי ותעבדו בקלות ובשלווה.
8. נותנים כבוד לבשר - חשיבות המנוחה
סוד ידוע הוא שהבשר זקוק למנוחה אחרי הצלייה, כדי שהמיצים ייספגו בחזרה פנימה. אבל אל תמהרו לחתוך מיד! תנו לו לפחות 5 דקות על קרש חיתוך, מכוסה ברפיון ברדיד אלומיניום. ההמתנה הזו תבטיח שהעסיסיות לא תאבד והפרוסות יהיו מושלמות.
9. קינוחים חמים ומפנקים
הפתיעו את כולם עם סיום מתוק ומעושן לארוחת המנגל! צלו על הגריל פירות כמו תפוחים, אגסים או אפרסקים עם מעט קינמון וסוכר חום. מפזרים מעל גרנולה פריכה ואיזה כדור גלידה סורבה - וזוכים בקינוח קיצי מדהים שאף אחד לא ישכח.
10. הסוד לגריל מנצח - האיכות מתחילה כבר בקצבייה
אוקיי, אז התיבול מעולה, הטכניקה מושלמת והתוספות מסעירות. אבל בסופו של דבר, אין תחליף לאיכות חומרי הגלם. אז אל תתפשרו על הבשר - בחרו רק את הטוב ביותר מהאנשים שאתם סומכים עליהם. עם BAKARUS, אתם תמיד בידיים טובות. הבשר שלנו, הידע שלנו, הניסיון שלנו - כולם פה כדי להבטיח לכם חוויית מנגל יוצאת דופן בכל פעם מחדש.
וזהו חברים, עכשיו יש לכם את כל הכלים כדי להפוך לגורואים אמיתיים של הגריל! אז הבא תזמינו חברים, תצאו לחצר ותתחילו ליצור - כי הקיץ הזה הולך להיות הכי טעים בזכות הטיפים הנפלאים של צוות בקרוס. ואל תשכחו לשתף אותנו בתמונות ובסיפורים - מי יודע, אולי גם אתם תככבו בכתבה הבאה שלנו!
רוצים עוד השראה וידע מעולם הקולינריה? בקרו באתר שלנו, הצטרפו לרשימת התפוצה, ועקבו אחרינו ברשתות - יש לנו עוד המון מה לחלוק איתכם. וכמובן, אל תשכחו להזמין בשר משובח למנגל הקרוב - כי אין אוכל טוב בלי מוצרים מעולים. בתאבון, גורואים שלנו, ונתראה על האש!
להזמנות באתר: https://bakarus.co.il/
או בטלפון: 0524004942


מוגש מטעם: בקרוס