מההתחלה הצנועה שלו בישראל כבעלים של חברת שיווק דיגיטלי, ועד להרחבת הפעילות העסקית שלו לחו"ל, נקש ביסס את מעמדו כמומחה פיתוח עסקי, אבטחת סייבר וטכנולוגיה פיננסית (פינטק).
החברה שלו מספקת היום שירותים ללקוחות ברחבי אסיה, צפון אמריקה ואוסטרליה, ומציעה אסטרטגיות דיגיטליות מקיפות שמבוססות על חשיבה מחוץ לקופסא. במאמר זה, הוא מדגים את האופן בו כל בעל עסק, בכל מקום בעולם, בכל תחום – יכול להשיג הצלחה עסקית מרשימה.

1 צפייה בגלריה
חי נקש
חי נקש
חי נקש
(צילום: באדיבות המצולם)

מעסק מקומי לתאגיד בינלאומי
הסיפור של חי נקש הוא סיפור של שאפתנות בלתי פוסקת וצמיחה אסטרטגית. כבר לפני למעלה מעשור, נקש זיהה את הקושי של בעלי עסקים להתאים את הפעילות העסקית שלהם להתנהלות דיגיטלית שמשתנה בתדירות גבוהה.
כפתרון ראשון, הוא פיתח גישה שמשלבת שיטות עוצמתיות של שיווק דיגיטלי לצד פיתוחים חדישים במגזרי סייבר ופינטק, כך שהוא יצר מעטפת שירות הוליסטית נדירה בתעשייה. ככל שהמוניטין שלו גדל, כך גדלו שאיפותיו.
החברה של חי נקש הרחיבה את הפעילות העסקית שלה לאסיה, צפון אמריקה ואוסטרליה, והשירותים הותאמו לסביבות עסקיות מגוונות, לערכים ולתרבות של קהל היעד בכל מדינה, וזה הסוד העיקרי של ההצלחה שלו.
התמחות: המפתח להצלחה של חי נקש
בזכות הידע העשיר של חי נקש והצוות המקצועי שלו בתחומי דיגיטל מרקטינג, פיתוח עסקי, אבטחת סייבר ופינטק, החברה שלו מייצרת אסטרטגיות דיגיטליות חדשניות, בטוחות ובעלות כושר פיננסי. התמחות זו הוכחה כבעלת ערך רב בעולם בו האיומים הדיגיטליים מתפתחים ללא הרף ומערכות פיננסיות משתנות במהירות.
הסביבה העסקית של היום מאופיינת בשפע אתגרים, שמובילים, למרבה הצער, לטעויות נפוצות של בעלי עסקים כמעט בכל התחומים.
הימנעות מיישום טכנולוגיות הגנת סייבר
אנשי עסקים שנוטים להיות מסונוורים מהבטחת הטכנולוגיה, מתעלמים מהיבטים עיקריים כמו הגנה על הנתונים הממוחשבים שלהם מפני חדירות גורמים עוינים, ובמקרים רבים, הם אינם מתנהלים בהתאם לאסטרטגיה פיננסית שתאפשר להם להשיג את כל, או לפחות את רוב מטרותיהם.
צעדים שגויים נפוצים של בעלי עסקים כוללים גם חוסר הערכת החשיבות של נוכחות דיגיטלית ואי הסתגלות לטכנולוגיות חדשות, ומחדלים אלו עלולים להפריע להתרחבות העסקית ולהוביל בעלי עסקים לאיומים דיגיטליים.
היתרון של חי נקש: התגברות על חסמי התרחבות
לקוחות בארץ ובחו"ל ששוכרים את שירותי החברה של חי נקש, מבינים איך להתגבר על החסמים הללו, עם כלים מקצועיים ומעשיים. הגישה של נקש והצוות שלו כפולה: חינוך ויישום. על ידי חינוך לקוחות לגבי החשיבות של אבטחת סייבר, שיווק דיגיטלי ופינטק, הוא מעצים אותם לקבל החלטות מושכלות.
בשלב הבא, באמצעות יישום קפדני של אסטרטגיות מותאמות שהוא בונה באופן אישי לכל לקוח, הצוות שלו מסייע ללקוחות להתמודד עם המורכבות של העולם הדיגיטלי.
טיפים ליזמים שמעוניינים להרחיב את הפעילות העסקית שלהם
כדי להשיג התרחבות עסקית עוצמתית בארץ ובחו"ל, לנקש יש כמה טיפים חשובים שבעלי עסקים יכולים ליישם כבר עכשיו:
• הבנת הפלטפורמות והכלים הכי חדשניים של שיווק דיגיטלית, ושימוש בהם.
• השקעה באמצעי אבטחת סייבר חזקים כדי להגן על הפעילות העסקית.
• הבנה במגמות טכנולוגיות פיננסיות והאופן שבו הן יכולות לתרום להתנהלות העסקית.
• בחינת אפשרויות התרחבות עסקית לחו"ל, והסתגלות למגמות גלובליות.
• למידה קבועה של המגמות החדשות בתחום השיווק הדיגיטלי.
כמה מילים לסיום
סיפור ההצלחה של חי נקש משמש היום כמתווה ליזמים מודרניים, והוא מדגים שוב ושוב את האופן בו גישה אסטרטגית והוליסטית יכולה להזניק עסקים מפעילות מקומית לתופעות גלובליות.
התובנות והמתודולוגיות שלו מציעות שיעורים חשובים לכל בעל עסק שמעוניין להתמודד היטב עם המורכבות של השוק הדיגיטלי של היום, ולפתח את הפעילות העסקית שלו לשיאים חדשים של הצלחה.

מוגש מטעם: chainakash