לפעילות ההרכבה תועלות ותרומות רבות, שהפכו את המשחק לכה פופולארי מפיתוח מיומנויות מוטוריות דרך מעוף ליצירתיות ועד הזדמנויות לאינטראקציה ולשיתוף פעולה.
אחת הסדרות האהובות הוא של lego dreamzzz – הזדמנות לבנות חלומות, לבנה אחר לבנה. מדובר בסדרה חדשה שהושקה במאי 2023 לגילאי 7-11, וכבשה במהרה את לב הדור הצעיר. היא משלבת את הקסם הקלאסי של בניית לגו עם הרפתקאות מיוחדות.

1 צפייה בגלריה
משחק לגו
משחק לגו
משחק לגו
(צילום: Unsplash)

ערכת המשחקים מבוססות כאמור על תוכנית טלוויזיה מצליחה באותו שם ומעודדת את הילדים לשחרר את הדמיון ולבנות עולמות פנטסטיים מעבר לכל דמיון.
להפוך את החלום למציאות
הסדרה מבוססת על מטאו הגיבור הסקרן והאמיץ שמגן על מקום קסום בשם סומניה, ממלכה בה יצירות הלגו שלו מתעוררות לחיים.
קו העלילה הוא שחייו של מטאו, ילד רגיל לכאורה, מתהפכים בן רגע כאשר הוא מגלה את ייעודו: מגן החלומות. כעת בעצם עליו להתמודד עם מלך הסיוטים, נבל מרושע המנסה להשתלט על עולם החלומות באמצעות תחבולות מרושעות. מטאו נשאב אל תוך מאבק מרתק, בו עליו להגן על חלומותיהם של ילדים רבים. אך האם החלומות שלו אכן נשארים בגדר חלומות?
מטאו מגלה להפתעתו שיצורים מהחלום שלו פלשו אל המציאות, והעולם סביבו משתנה ללא היכר. גורלו של מטאו ושל עולם החלומות תלויים כעת ביכולתו להתגבר על מלך הסיוטים ולמצוא את הכוח להגן על חלומותיהם של ילדים. האם יצליח מטאו במשימתו?
הילדים יכולים לצאת ולחקור זאת. התפאורה הייחודית הזו שהופכת לעולם שלם של אפשרויות בנייה מאפשרת עלילות מלאות דמיון והרפתקאות מרגשות.
הדמויות מסקרנות ומרתקות – לכל אחת אישיות מיוחדת, כך שכל ילד יכול למצוא לעצמו מודל לחיקוי אליו הוא יכול להתחבר. החל ממטאו הגיבור דרך איזי הממציא היצירתי שמפיח חיים ביצירות הלגו, המורה החכם שמדריך את מטאו בנוף החלומי והינשופים החתוליים התאומים המסייעים למטאו ומוסיפים הומור לעלילה. כמו כן, יש את מלך הסיוטים שחושק לכבוש את סומניה ולהפוך אותה מחלום מתוק לסיוט.
בכל מקרה, היקום של lego dreamzzz באבני הלגו מאפשר לילדים להרכיב גרסאות חלומיות משלהם והשתמש כמובן בכושר הדמיון ליצור עולמות לצד הוראות מונחות עלילה וכך לצאת למסע מרתק בעקבות בניית יצורים קסומים, כלי רכב מקוריים, עולמות פנטסטיים ולבטא את עצמם בדרך הכי יצירתית שאפשר.
הערכות בדרך לעולם ההרפתקאות
לסדרה זו כמו סדרות רבות מעולם הלגו מגוון מסרים חיוביים התורמים לאינטראקציה החיובית ביניהם, להתפתחות של חוסן רגשי ועוד. העובדה שהסדרה לוכדת היטב את קסם החלומות ומציעה מעין בריחה לעולם של דמיון לצד דמויות מרתקות הפכה אותה ללהיט. כמו גם השילוב בין הסדרה האהובה לאבנים הקלאסיות ואפשרות להרכיב גם ביחד עם ההורים. במהלך ההרכבה פוגשים ביצורים חביבים, פיית ירח, דינוזאור מתוק. אפשר לתכנן מבצרים וטירות, ליהנות ממלכות תת מימיות וכל זה בצבעוניות, חומרים איכותיים והתלהבות רבה בכל חיבור ובנייה.
בחנות לגו ניתן למצוא מגוון ערכות של לגו דרימז, ביניהן: ערכת "ההרפתקה של מטאו", שמאפשרת לילדים לחוות את הרפתקאותיו של מטאו בעולם החלומות וכן ערכת "ארמון החלומות של יוניקיטי" כמו גם ערכת "פלישת הסיוטים". הערכות מציעות דרך מהנה ומרתקת לפתח את הדמיון, לשכלל את כישורי פתרון הבעיות ולחדד את החשיבה היצירתית כל זה תוך כדי בניית עולמות פנטסטיים קסומים.

מוגש מטעם: LEGO