הסדרה הקומית והדרמטית מבית HBO מתארת את העלילה של בני משפחת רוי, המשפחה מחזיקה בתאגיד תקשורת ובידור עולמי הנקרא וייסטאר רויקו, ובני המשפחה נאבקים זה בזה על השליטה בתאגיד המוביל, וזאת על רקע הבריאות הרופפת של אבי המשפחה, לוגן רוי, שלמרות מצבו הבריאותי מסרב להרפות את המושכות ולוותר על אחיזתו בניהול תאגיד התקשורת והבידור.

2 צפייה בגלריה
סדרת טלוויזיה
סדרת טלוויזיה
סדרת טלוויזיה
(צילום: Freepik)

סדרת הדרמה הנחשבת לאחד הסדרות הטובות ביותר בטלוויזיה
סדרת הדרמה הקומית "יורשים" ללא ספק כבשה את העולם והיא זוכה לרייטינג גבוה בכל הארצות. הסדרה זוכה לשבחים רבים ולביקורת חיובית מאוד, הן על הכתיבה והן על ההפקה והמשחק. כדאי לדעת כי הסדרה שכבשה את העולם קטפה לא מעט פרסים במהלך 4 העונות שבהן היא שודרה, ובין הפרסים ניתן למצוא את פרס באפט"א לטלוויזיה שניתן ליוצרים עבור התוכנית הבינלאומית הטובה ביותר, פרס גלובוס הזהב שהוענק ליוצרים עבור קטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר, פרס אמי ועוד.
ללא ספק הסדרה עטורה בפרסים ומועמדויות, והיא נחשבת לאחת מהסדרות הטובות ביותר ברשת HBO, וניתן לצפות בה באמצעות שירות הטלוויזיה הרב ערוצית, כולל שירות הטלוויזיה על גבי רשת האינטרנט.

עלילת הסדרה
העלילה של סדרת הדרמה הקומית "יורשים" מתארת את קורותיה של משפחת רוי, המשפחה שמחזיקה בתאגיד תקשורת ובידור גדול ועוצמתי. אבי המשפחה לוגן רוי חוגג יום הולדת 80 אך בשל מצבו הבריאותי הרופף, ילדיו מתחילים במאבקי כוחות כדי להיערך ליום שבו אבי המשפחה ימות.
ילדיו של לוגן רוי הם קונור, הבן הבכור והמנושל שמפגין יחס אדיש לעתיד התאגיד המשפחתי, הבן השני קנדל שידוע בתיאבון לכוח מוגבר, הבן השלישי רומן הנחשב לעז פנים והבת הרביעית שיבון שנחשבת לדמות התככנית במשפחה והיא בעלת קשרים פוליטיים חזקים. למרות מאבקי הכוחות בין היורשים לעתיד, הם מגלים כי אבי המשפחה אינו מרפה בקלות את אחיזתו מניהול התאגיד.
בעונה הרביעית והאחרונה, לדאבונם של מיליוני הצופים שצופים בסדרה באדיקות, התאגיד המשפחתי מוצע למכירה לאיש עסקים נכלולי בשם לוקאס מתסון, ובני המשפחה מתמודדים עם חילופי השלטון המצופים, וכל הקלפים שלהם נטרפים מחדש.

2 צפייה בגלריה
סדרת טלוויזיה
סדרת טלוויזיה
סדרת טלוויזיה
(צילום: Freepik)

ליהוק מצוין
בסדרה "יורשים" משתתפים לא מעט שחקני טלוויזיה וקולנוע מוכרים, ביניהם בריאן קוקס שזכה בפרס אמי על תפקידו כפושע מלחמה נאצי בסרט "נירברג", קירן קאלקי האמריקאי, פיטר פרידמן, מת'יו מקפדיין, אלן ראק, שרה סנוק, היאם עבאס, ניקולס בראון, ג'רמי סטרונג ועוד רבים אחרים.
אגב, השחקן בריאן קוקס שמגלם את דמותו של לוגן רוי, אבי המשפחה, זכה בפרס גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה, בעוד השחקן ג'רמי סטרונג שמגלם את דמותו של קנדל, בנו של לוגן רוי, זכה בפרס אמי לבידור בפריים טיים על תפקידו כשחקן הראשי הטוב ביותר בסדרת דרמה.

מסרט עלילתי על משפחה מרדוק לסדרה טלוויזיה מצליחה ואהובה בכל העולם
אחד הדברים המפתיעים שרבים אינם יודעים על הסדרה "יורשים" הוא שהיוצר ג'סי ארמסטרונג שקד על פיתוח סרט עלילתי על משפחת מרדוק, המשפחה שמחזיקה במאות כלי תקשורת ברחבי העולם באמצעות ניוז קורפ. מאחר שהתסריט לסרט העלילתי לא נרכש, היוצר פיתח את העלילה לסדרה עם תסריט חדש ועדכני, ולמרות שהעלילה בדיונית, ניתן למצוא קווי דמיון למשפחות המחזיקות בתאגידי תקשורת בינלאומיים כמו מרדוק, רדסטון ורוברטס.


מוגש מטעם סטינג טי וי