כולן מבינות כי הן צריכות לשאוף להיות הגרסה הכי טובה של עצמן עם טיפולי קוסמטיים מתאימים. רוית אזוט היא המקימה של מרכז אזוט שהוא המרכז לטיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה מתקדמים בבאר שבע. המרכז מציע מגוון רחב של טיפולים בטכנולוגיה מתקדמת שמשאירה אבק לכל מה שמוכר בעולם הזה. המטרה היא שכל אחת שתבצע את הטיפולים השונים תאהב להסתכל על עצמה במראה בכל יום מחדש. נשים שמספרות כי הן אוהבות את עצמן יותר לאחר הטיפולים מהוות את סיפור ההצלחה של המקום.
2 צפייה בגלריה
רויז אזוט המרכז לטיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה
רויז אזוט המרכז לטיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה
רויז אזוט המרכז לטיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה
(צילום: מורן גז)
במקום להסתמך על מרכזים חדשים לטיפולים קוסמטיים תוכלו להסתמך על מרכז ותיק ומוכר. עד כמה ותיק? נכון להיום רוית אזוט חוגגת 20 שנה למותג שהיא בעצמה הקימה בעשר אצבעות. כיום מדובר על מעצמה של ממש בתחום הזה, אך על מנת להגיע למצב הזה היה צורך בעבודה קשה. כולם מבינים כי ללא עבודה קשה לא היה אפשר להגיע למצב שאותו אנו רואים נכון להיום. במהלך 20 שנות הפעילות של החברה הצליחה רוית אזוט לבנות קריירה ענפה. עד היום עברו בקליניקה אלפי לקוחות מרוצות, כאשר היד עוד נטויה. חלק גדול מהלקוחות הן לקוחות שחוזרות פעם אחר פעם על מנת לבצע טיפולים חדשים. אין דרך יותר טובה למדוד הצלחה מאשר לראות את אותן הלקוחות חוזרות אחת אחרי השנייה לקליניקה.
2 צפייה בגלריה
רויז אזוט המרכז לטיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה
רויז אזוט המרכז לטיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה
רויז אזוט המרכז לטיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה
(צילום: יח"צ)
איך רוית אזוט חוגגת את 20 שנות הפעילות של המותג? על ידי השקת סדרה חדשה של מוצרי טיפוח שנרקחו על טהרת הזהב. למען הסר ספק מדובר על זהב אמיתי לגמרי, לא כזה שאמורות להיות לכם ספקות לגביו. כל הנשים שעוקבות אחרי המוצרים החדשים של רוית אזוט ככל הנראה יודעות על מה מדובר. אנו כמובן מדברים על סדרת ה"פרו גולד" שיכולה לפתור מגוון רחב של בעיות בעור הפנים. הסדרה מחדשת את עור הפנים, ובמידת הצורך גם ממצקת אותו. בו בזמן השימוש בתכשיר הזה משיב לעור הפנים את המראה הרענן שכל כך היה חסר לך. שגרת החיים לא פשוטה, אך את יכולה להעלים את הקושי על ידי שימוש בתכשירים הנכונים. זה ללא ספק מוצר חובה בכל ארון, לא משנה אילו תוצאות את רוצה להשיג.
האם אתם חושבים כי רוית אזוט הולכת לעצור כאן? כמובן שלא, יש לה עוד המון תכנונים שהיא מתכוונת ליישם אותם בעתיד הנראה לעין. רוית מתכננת להתחיל לשווק את מוצרי הביוטי שלה במדינות שונות ברחבי העולם, בדגש על ארצות הברית. כך שבטיול הבא שלכם בחו"ל אנו מציעים לכם להסתכל על המדפים של מוצרי הטיפוח. יכול להיות כי תתחילו לראות שם את המוצרים של רוית אזוט לצד המוצרים של המותגים המובילים בעולם. היום בישראל כולם מכירים את מוצרי הטיפוח של אזוט, אך בקרוב מאוד זה הולך להשתנות.
רוצים גם אתם להנות מהמוצרים של רוית אזוט? ישנה אפשרות לבצע רכישה דרך האתר בכתובת: www.Ravitazut.co.il או לגשת לאחד מהסניפים של המותג. סניף באר שבע: רחוב עין גדי 14 סניף תל אביב: רחוב ראול וולנברג תזהרו כי אחרי שתרכשו את המוצרים של רוית אזוט לא תוכלו לחזור לאחור.
לעמוד האינסטגרם של רוית אזוט לחצו כאן
לדף הפייסבוק של רוית אזוט לחצו כאן
מוגש מטעם: רוית אזוט