מרק תירס
חובבי הטעמים האסייתיים ייהנו מאוד ממרק תירס חם. זהו המרק שנהוג להגיש במסעדות סיניות לפתיחת הארוחה, רגע לפני שעל השולחן מוגשות מנות ממיטב המטבח הסיני. אם גם אתם מרגישים את הטעם הזה בפה, כל מה שאתם צריכים זה מרק תירס חם. כדי להרגיש את הטעמים הסיניים באמת, מומלץ לשלב במרק התירס שלכם קצת סוכר, קורנפלור שיסמיך אותו ויעניק לו את המרקם האהוב, ביצים כמובן ורוטב סויה. מי שאוהב את טעמו של שמן השומשום מוזמן להוסיף ממנו קמצוץ למרק. לאחר שמזגתם צלחת נאה של מרק תירס חם, עטרו אותה עם בצל ירוק או עירית קצוצים דק והגישו.
מרק דלעת
המתכון הזה של מרק כתום מושלם גם עבור טבעונים. מדובר במרק דלעת עשיר ועמוס במגוון ירקות ותבלינים ארומטיים, שניחוחם יעטוף אתכם מיד. דמיינו שנכנסתם הביתה מן הקור, על הכיריים עומד לו סיר ובו מרק דלעת עשיר, אתם מריחים את הג'ינג'ר, ואת ניחוח הקינמון העדין, ואתם יודעים שצפויה לכם ארוחה נהדרת! זהו מרק דלעת מיוחד וטעים בשל מרכיביו הייחודים ואנו ממליצים לכם בחום לנסות אותו בבית. תוכלו לשדרג את טעמיו עם אגוזי לוז, בצל ירוק קצוץ ועלי פטרוזיליה קצוצים שתבזקו מעל המרק, רגע לפני שאתם יושבים לאכול ממנו.

1 צפייה בגלריה
מרק כתום
מרק כתום
מרק כתום
(צילום: pixabay)

מרק מינסטרונה
תחת ידם של האיטלקים יצאו מאכלים נהדרים שעד היום אנחנו מאוהבים בהם, ויש שיגידו מאוהבים קשות – פיצה, לזניה, רביולי, ניוקי ומאכלים נוספים. אם חשקה נפשכם במרק עשיר בטעמים כמו שרק האיטלקים יודעים להכין, זה הזמן לקחת סיר גדול ולהניח אותו על הכיריים ולהכניס לתוכו את מיטב המצרכים שמהם מכינים מרק מינסטרונה עשיר. יש כאלו שאוהבים לשלב במרק גם פסטה, ויש מי שנהנה לאכול אותו ממש כמו במתכון. זוהי ההזדמנות שלכם להרגיש שאתם יושבים בבית קפה איטלקי מול פיאצה יפהפייה, לוגמים מרק חם להתחמם מהקור שבחוץ ומתענגים על כל ביס וביס.
מרק אספרגוס
אספרגוס הוא ירק ייחודי, יש לו טעם מיוחד שלא מזכיר דבר ולמען האמת הוא פשוט טעים!!! המרק הזה הוא מרק קטיפתי שמשולב בו אספרגוס עם כרוב, תפוחי אדמה ותבלינים שהופכים אותו לכה טעים. את המרק הזה חשוב לטחון כדי לקבל מרקם חלק וסמיך. בסיומו תוכלו לעטר את המרק עם אספרגוס חלוט ומי שאוהב קרוטונים, יכול בהחלט להוסיף אותם פנימה וליהנות גם מביס סופר טעים וגם מביס קראנצ'י במיוחד.
מרק צ'ורבה רומני
אם ביקרתם ברומניה היפה, אנו בהחלט מקווים שיצא לכם לטעום את המטבח המקומי, ובין הבחירות שעשיתם טעמתם גם מרק צ'ורבה. זהו מרק עשיר בטעמים ייחודיים שיש לו לא פחות מחמש גרסאות שונות שהן תלויות באזור שבו אתם שוהים. במרק הזה שאנו ממליצים עליו משולבים גם עצמות מח, בשר טלה או עגל טחון שמגולגל לקציצות וגם צלעות טלה. כל אלו מתווספים לרשימת ירקות ותבלינים ארוכה כגלות. נציין כי עשב התיבול המעניק למרק הצ'ורבה את טעמו הייחודי הוא "לאושטיין" הגדל ברומניה, אשר מצטרף אל עשבי תיבול נוספים שמעשירים את טעמי המרק עד מאוד.



מוגש מטעם chef-lavan