14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - המכשולים הרגשיים והאנרגטיים נעלמים מדרככם. החלטות חשובות בתחומים שונים נלקחות באופן החיובי. קנייה או מכירה של נכס חשוב באמצע השבוע. מישהו קרוב יבוא לעזרה בתחום הפרוצדוראלי או המנהלי. אתם מעוניינים בחברה, פשוט תחושו בשמחה ובצורך הבלתי מוסבר. בוודאי תשמחו לדעת שקשרים חדשים וישנים יאותתו באופן החיובי - טוב יהיה באם תנסו להתחבר לכך. טיפ השבוע: הכסף הוא משחה יעילה להסרת כתמים, אבל לא עובד לאורך זמן.
מזל שור - אתם מלאים באנרגיות חיוביות. הזמן לטפל בנושאים חדשים. בבית אתם מקבלים מנת אהבה לצד האשמות. בשורה חיובית בתחום הרומנטי מחכה לכם מעבר לקו. הנשואים ירגישו שהם רוצים לדבר עם הצד השני ולעמוד על שלהם. ימים שמחים לפניכם. תפגשו מישהו שהבטיח לכם עזרה כספית או אחרת. הפנויים: בסוף השבוע תחושו בבלבול מה, כדאי יהיה לכם לצאת לבילוי. הנשואים שבכם: אתם כועסים על התנהלות בן/ת הזוג ביחס לנושא הכספים ולחוסר הפתיחות. טיפ השבוע: המנסים לחיות לנצח מבזבז את זמנו של אדון עולם.
מזל תאומים - בסוף השבוע הקרוב תמצאו את הסימן החיובי ביחס לבן/ת הזוג. הנשואים ירצו להתאחד שוב באותה הסכמה שליכדה אותם בעבר. בקרוב תקבלו רמז חיובי בדבר הבעיה הכלכלית. יתברר כי הגעתם לסופה של תקופת חרדות חסרת ביסוס. הביטחון יחזור אליכם. בתחום התעסוקתי תחושו שהזמן הגיע לגבש הכרעה באם להישאר או באם לעזוב לתמיד. תיהנו מאהבה יתרה מכוון הגיל הרך, עובדה שתפצה על התחום הרומנטי המעורפל. ידיעה על דמות מן העבר החשובה לכם באופן... מיוחד תגיע לאוזניכם. טיפ השבוע: תמימות אינה מביאה בהכרח מלכות.
מזל סרטן - השבוע יהיו לכם יחסים משופרים עם מעסיקיכם ויתכנו דיבורים על האצלת סמכויות מכוונם. תמצאו שתיהנו מאוד בחברת אלה שתהיו בחברתם. השבוע הזה נהדר בלהתחיל משהו חדש: בעבודה, ביחסיכם האישיים ובכל תחום בו תבחרו, תפעלו ותרוו נחת בשל כך. השבוע יפתחו בפניכם כל מיני אפשרויות חדשות וגם יתכן שתמצאו מקום עבודה ראוי. אתם מבולבלים במישור הרומנטי. הפגינו ביטחון בעצמכם ומובטח לכם כי בסופו של דבר תנחלו הצלחה. כספים בדרך אליכם. טיפ השבוע: האמת היא הדבר היחיד שאין לה בייביסיטר נאמן.
מזל אריה - השבוע אתם מסבירים את עצמכם היטב. כושר הריכוז במיטבו, אתם יותר רגועים. למתאמצים מאוד: הלימודים יחזרו למסלולם היותר מוצלח. מבחן כלשהו יעבור בהצלחה. היחס הסביבתי כלפיכם ישתפר, זאת ולאחר החודש המלחיץ שחוויתם. נושא הכספים תקוע אבל יהיה בסדר- החזיקו בעבודה כלשהי על מנת לחכות לקידום האמתי. הצעת עבודה אחרת או סיכוי לקידום במקום הנוכחי. החלטה חשובה עומדת על סף הכרעה. אל תעזבו את מקום העבודה - בכל מחיר.
מזל בתולה - מגמת אופטימיות בנוגע לתחום הרומנטי, רמזים ברורים מכוון בן/ת הזוג. הרעיונות נתקעים לאור הקשיים הבלתי צפויים בעבודה. הניחו לתכניות ויתברר לכם שהירידה הנוכחית זמנית בלבד. השבוע אתם חשים בצורך להתפרק. זהירות מפני תאונות. התרגשות רבה עלולה לתקוף אתכם, תיהנו ממנה ואל תגזימו. שבו ותכננו את הטיול באופן שקול כך שלא יחרוג מיכולתכם הכספית. המישור הרומנטי יוצא מהתקיעות הזמנית ואתם מגלים שהכול לא כול כך גרוע ...כפי שחשבתם. טיפ השבוע: אנחנו לעולם לא לומדים מהניסיון ומכוויותינו אלה אך ורק מאבסורד שאיפותינו.
מזל מאזניים - אתם מלאים בהומור סוחף המתקבל באהדה בקרב משפחה וחברים. מכתב או מסר טלפוני יבשר לכם על קידום בעבודה או על משרה חדשה ומעניינת. קשרים ישנים וטובים יסבו לכם נחת. התחום הרומנטי קצת תקוע אבל אתם בכול זאת אופטימיים. החרדות מפני המחר נעלמים מדרככם, בימים הקרובים. אלו שנהגו להחמיא לכם ישובו ללחוש לכם מחמאות. הבוסים יפרגנו לפועלכם ויבשרו על קידומכם הקרוב. תכניות מגירה בנוגע לכספים מבשילים והולכים. טיפ השבוע: החיים בקושי כובשים צחוקם שלא נשמע את הגיחוך על שלוקחים אותם ברצינות.
מזל עקרב - היכולת לשלב בין הדמיון ולכישרון ההמצאה יבלוט. תושייה תרשים את הממונים. דמות מן העבר תאותת לכם על רצונה לחדש קשרים. לנשואים: לבטים בתחום הרגשי בבית לצד הפיתויים מבחוץ. בריאותכם הפיזית איתנה. פנויים שבכם: התחלה חדשה בתחום הרומנטי. הסבל שנגרם לכם מבני המין השני יבוא אל קיצו. לכם הנשואים- תיהנו מיחס מתחשב והוגן. תזוזה חיובית במישור הכלכלי תעורר בכם את התקווה. שמחת החיים אוחזת באלה שוויתרו על האגו השלילי . טיפ השבוע: המשותף לגור גוזל ותינוק הוא שהם ממיסים אותנו כשעווה.
מזל קשת - השבוע אתם במיטבכם. יש בכם דחף חיובי לעזור לאחרים בכול שטח ועניין. בני המשפחה הקרובה ייהנו מרצונכם זה ויתגמלו אתכם כראוי. בני המין השני יבחינו בקסמכם האישי וגם במגזר זה תתוגמלו. ימים של אושר ושל שלווה יגיעו אל מעונכם האישי. בני המין השני ימשכו לאישיותכם הממגנטת. צפו למתנה כלשהי שתוגש לכבודכם במהלך מסיבה הקשורה לעבודה במישרין או בעקיפין. בריאותכם במיטבה. אתם 'עושים' או מקבלים כסף שמגיע אליכם - בקביעות. טיפ השבוע: החיים מחייכים אלינו וצוחקים מרצינותנו כלפיהם.
מזל גדי - אתם שואפים לאתגר את עצמכם. אינכם מסוגלים לסיים דברים. פשוט אל תבצעו אקט רומנטי בכוח. במידה ותנהגו על פי עצה זו, הכול יסתדר. במישור העבודה או העסקי: מומלץ לנסות ולברר מה מפריע לכם להתמודד ולהכין תכנית היחלצות מהמבוך בו אתם שרויים. השבוע אתם שואפים להתחלק עם כל מי שרק תיפגשו בדרככם. עקב כך תזכו למחמאות ולחיבה. ידידות חדשה תירקם במסגרת כלשהי.
מזל דלי - נסיעה חשובה עומדת להתממש. חברים משותפים יצטרפו למסע הזה. לקחת החלטות של הרגע האחרון בנוגע לעבודה יהיו המעשה הנכון לעשות. כספים יוצאו לשם קניית מוצרים שיקלו על שהותכם ביעד שאליו מועדות פניכם. הזמן להתאמץ בכול הקשור למציאת מוצא לבעיות. מצבים כוכביים יסייעו לכם בכול החלטה. התחום הכלכלי יתחיל לזוז לכוון החיובי: מכירת נכס באופק הקרוב וגם שמחה גדולה קרבה והולכת. ידיעה על דמות מן העבר החשובה לכם באופן...מיוחד תגיע לאוזניכם. טיפ השבוע: אם אתה מיואש סימן שאתה סובל מעודף טעויות.
מזל דגים - האנרגיות יושקעו בחיצוניות. תהיו חדורים בדאגה לעניין... הביטחון בהתבגרות אמנות הכיבוש שלכם. כדאי יהיה שלא להידחף לתוך יוזמות מוגזמות על אף שאישיותכם תקרין קסם אישי רב. תחומי העניין יהיו מעבר לים או למקומות רחוקים, אבל עדין בתחומי הארץ. תצליחו להחליט לגבי תחומי לימודים או נסיעות. הימנעו ממריבות מיותרות בבית ההורים. לחצים שונים יאיימו על הקשרים בתחום הקריירה. חכו לשבוע הבא על מנת לנסות לפרוץ את מעגלי השעמום בנוגע לאומנות ולבילויים. טיפ השבוע: הכסף הוא אבי המוסר, אמו המופקרת אחראית לריחו ולנזילותו.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.