חוויית כדורגל ענקית מצפה לחובבי הספורט החל מהערב (יום ו') ולמשך חודש ימים (14 ליוני־14 ליולי) כאשר אליפות אירופה בכדורגל תצא לדרך בגרמניה. רבים ודאי מתכננים לצפות במשחקים בסלון הביתי וכבר מכינים את מגשי הפיצוחים. אלה שמחפשים חוויה שונה, יוכלו למצוא אותה במספר מקומות בילוי שיקרינו את המשחקים. תבלו:
5 צפייה בגלריה
ששון בר
ששון בר
ששון בר
(צילום: הרצל יוסף)

ששון בר / טעם של נוסטלגיה


כתובת: רחוב קק"ל 195, מדרחוב העיר העתיקה.
כמה מקומות בפנים וכמה בחוץ: 30 מקומות בפנים ועוד עשרות מקומות בחוץ.
מספר מסכים ואיזה גודל: מסך בגודל 4X4 (כ־200 אינץ').
על המקום: המסך ממוקם בחוץ תחת כיפת השמיים, באווירה שיש בה המון נוסטלגיה. "ששון בר" ממוקם בין בניינים מתקופת השלטון התורכי שמשלבים עולם מלא של היסטוריה, תרבות, צבעים, סיפורים, ריחות וטעמים. צפייה במסך הענק של משחקי היורו, לצד ארוחות, משקאות ובילוי עם חברים, מבטיחים הנאה וחוויה בלתי נשכחת.
מה בתפריט: תפריט עשיר שכולל בירות, יין וקוקטיילים מעניינים. מבחינת מאכלים, ישנו מגוון רחב: מפיצות בטעמים שונים, עד מנות צ'יפס, פלחי כרובית, חמוצים, ולצידם מגוון מאכלים מטוגנים.
ספיישל יורו: מאזטים - מבחר סלטים הכולל סלטים מבושלים, דברי מאפה וחטיפים המוגשים יחד, ומשלימים את התפריט העיקרי.

פטריקס / שלושה מתחמי ענק


כתובת: רחוב החיטה 1, מתחם "סינמה סיטי".
כמה מקומות בפנים וכמה בחוץ: 300 מקומות ישיבה בשלושה מתחמים שונים.

5 צפייה בגלריה
פטריקס
פטריקס
פטריקס
(צילום: הרצל יוסף)

מספר מסכים ואיזה גודל: המסעדה מאובזרת במסכי הקרנה וטלוויזיה עצומים ומערכות סאונד מהמתקדמות בעולם. באזור הפנימי ישנם חמישה מסכי הקרנה בחדר VIP ובגינה שתי פלזמות ומקרן בגדלים שונים.
על המקום: פטריקס באר־שבע היא מסעדת שף־בר באווירה של חו"ל, המציעה חוויה קולינרית כשרה וייחודית, בתיבול וייב ועיצוב אירופאי, תפריט עשיר במנות מפתיעות ודרינקים שיכניסו אתכם לאווירה מיוחדת. המקום מעוצב בצורה מזמינה עם שלושה מתחמים: המסעדה והבר, מתחם וי.איי.פי והגינה המקורה.
מה בתפריט: תפריט שף בשרי כשר כולל דגים ואופציות צמחוניות במגוון עשיר של טעמים, וקוקטלים בסטייל, 25 סוגי בירות מהחבית ובקבוקים ייחודים מכל רחבי העולם.
ספיישל יורו: כמסעדה שאוהבת לחדש לאניני טעם, המנות יעודכנו ויחודשו בימי היורו.

BBB / לא רק מאנצ'יס


כתובת: רחוב חיל ההנדסה 1, מרכז "ביג".
כמה מקומות בפנים וכמה בחוץ: 100 בפנים, 40 בחוץ.

5 צפייה בגלריה
BBB
BBB
BBB
(צילום: הרצל יוסף)

מספר מסכים ואיזה גודל: ארבעה מסכים/מקרנים ענקיים.
על המקום: רשת BBB שמונה היום עשרות מסעדות בפריסה ארצית פונה גם לאוהדי הכדורגל. במקום אווירה משפחתית ומזמינה.
מה בתפריט: מגוון המבורגרים בטעמים שונים העשויים מבשר טרי וטחון במקום. מנות מיוחדות לילדים ומנות לחברי המשפחה שלא אוכלים בשר, על טהרת הצמחונות והטבעונות.
ספיישל יורו: ישנם מספר ספיישלים מיוחדים ואופציות לבחירה: פותחים את הערב עם מאנצ'יס פריכים, ירקות חמוצים בכבישה ביתית, נאצ'וס עם סלסה פיקנטית וגוואקמולי, בוטנים קלויים ומלוחים. המסעדה מציעה למי שירצה הזמנה של בירה בקנקן של ליטר לצד מנות בחירה כמו בורגוס רינגס, כנפי BBB, צ'יפס גדול, טבעות בצל גדול, נאגטס, כרובית פריכה, ועוד.

קראו גם:

גיגסי סינמה ספורט בר / הצגה של צפייה


כתובת: רחוב יצחק נפחא 36, צמוד למתחם "מבנה".
כמה מקומות בפנים כמה בחוץ: 220 מקומות בפנים, 180 מקומות בחוץ.

5 צפייה בגלריה
גיגסי
גיגסי
גיגסי
(צילום: הרצל יוסף)

מספר מסכים ואיזה גודל: 55 מסכים, הגדול שביניהם 400 אינצ'. על גבי המסכים אפשר לשדר בו זמנית משחקים במקביל, כך שלצופים/לקוחות יש את הבחירה באיזה משחק לצפות. באולם הגדול ממתינים לכם עשרות מקומות ישיבה מרווחים המדורגים כמו באצטדיון.
על המקום: אין אוהד כדורגל באיזור שלא מכיר את"גיגסי" שנחשב כבר שנים ארוכות לבר פורץ דרך בכל הקשור לשידורי ספורט, שמעניק במקביל, חוויה קולינרית למבקרים. מתחם המסעדה ענק ותפאורת אצטדיון ממכרת עם עשרות מסכי אולטרה HD ותלת־מימד, מערכות סאונד נפרדות לכל אחד מהחללים, מערכת לוויינים פרטית המשדרת 24 משחקי ספורט במקביל, ועוד. מבטיחים חוויית ספורט בלתי נשכחת.
מה בתפריט: המבורגרים, בשרים וכריכים, גם לטבעוניים יש אפשרויות.
ספיישל יורו: במקום יהיו מבצעים על בירות במגוון טעמים.

טאצ'בול / הכי קרוב לאיצטדיון


כתובת: רחוב האצ"ל 22, איצטדיון "טרנר".
כמה מקומות בפנים וכמה בחוץ: 100 מקומות בפנים, בחוץ ללא הגבלה.

5 צפייה בגלריה
טאצ'בול
טאצ'בול
טאצ'בול
(צילום: הרצל יוסף)

מספר מסכים ואיזה גודל: ישנם ארבעה מסכים בגודל 80 אינצ', מקרן חיצוני ומסך לד 3X4 שיוצב בזמן משחקי היורו.
על המקום: "טאצ'בול" הוא מתחם ליצירת חוויית ספורט שונה תוך השקעה קפדנית בעיצוב, בתנאי המשחק ומחשבה על הלקוח שבקצה. המקום מספק חוויית אירוח שלמה הכוללת: הקרנת משחקים, בר אוהדים ומתחם אוכל מפנק, והעיקר וחשוב, שפע מקומות חנייה זמינים ומונגשים.
מה בתפריט: טאפסים - מזון מטוגן, פיצות, נאצ'וס, בירות ושתייה קלה.
ספיישל יורו: מבטיחים הפנינג ענק בעת משחקי היורו בשיתוף פעולה עם קוקה קולה והפתעות על המיוחדים שבתפריט.