14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Canva)

מזל טלה - בשורות טובות לכם בני מזל טלה. הכוכבים המסמלים אופטימיות יסייעו להרמת המורל. קשרים חדשים ידחפו אתכם להעז ולדרוש את המגיע לכם בתחום הקריירה. חלק גדול מכם יוכל למצוא תעסוקה אחרת, חלק אחר ימצא עבודה חדשה. ימים חיוביים ימלאו את הבית בחום ואהבה. מסרים ישירים לשלום מגורמים שבעבר היו עוינים או כמרוחקים. ההבטחות לקידום מקבלות תאוצה חיובית כך שבקרוב תוכלו לחוש את הסיפוק בעבודה. טיפ השבוע: אושר הוא לא בית עם חלון לים, אלא לשלב ידיים... מול שקיעה.
מזל שור - השבוע אין כוח שיוכל לכם. זה טוב מצד אחד אך שימו לב שלא לחצות גבולות של טעם טוב. הביטחון הזה ייתן לבני ביתכם את הדברים שהיו חסרים להם בשל עיסוקיכם הרבים והמגוונים. שמחה והומור מציפים אתכם בין קפלי ימי השבוע. יחסי רעות חדשים וישנים יתהדקו. כול מי שחשבתם לאויבים יתגלו כחברים הכי טובים שהיו לכם. מקורות עסקיים ינחו אתכם לכוון ההצלחה. אנרגיות חיוביות יעניקו לכם את החשק להמשיך ביוזמות הברוכות שהחלו לפני כשלושה חודשים. ההצלחה מובטחת. לכו על זה!
מזל תאומים - הכוכבים משנים השבוע את מהלכם לטובתכם. אתם מופתעים לגלות שהשד לא הכי נורא בשטח התעסוקה. בתנאי שתעזרו: כול שתבקשו מתחום הקריירה ייפול לרגליכם כפרי בשל. הנשואים שבכם יוכלו לגשר בין פערים מנטאליים מעיקים וישנים - הרבה יותר מבעבר. בשורה טובה מכיוון עסקי כלשהו תרומם את רוחכם. אמצעי תקשורת כלשהו יחבר אתכם לתחום הלמידה או שיכוון לכוון החלטה לעשות משהו עם עצמכם. טיפ השבוע: אל תתביישו מאף אחד, תנו לעצמכם את הסיכוי - זה הזמן לומר מה שהלב שלכם רוצה ומחליט!
מזל סרטן - הפתעות הקשורות למשפחה ימלאו אתכם באנרגיות חיוביות. 'משהו' יגיד לכם לחשוד בזרים, מומלץ לתת לכולם את הכבוד ואת הסיכוי לגשר על השונה והמשותף. כספים יגיעו ממקור שחשבתם שאבד עליו הקלח. חובות ישנים ייעלמו בקרוב, בעקבות זאת. מצב קוסמי מפרגן יעזור לכם להרים את המורל ואת כול התוכניות שנעצרו ושנתקעו בעבר הקרוב. מכתב או מסר טלפוני יבשרו על קידום בעבודה או על משרה חדשה. קשרים ישנים וטובים יסבו לכם נחת. טיפ השבוע: השתחררו מכל מי שלא מעריך את החוכמה שלכם.
מזל אריה - השבוע יילך לכם מאוד טוב בעבודה. תהיו מאוד מרוצים וזה הזמן לחשוב על לימודים או על הסבת מקצוע. הדבר ישפר את מעמדכם במקום עבודתכם וגם עשוי –בעתיד- להגביר את ביטחונכם. החרדות מפני המחר נעלמים בימים הקרובים. אלו שנהגו להחמיא לכם ישובו ללחוש לכם מחמאות, הבוסים יבשרו על קידומכם הקרוב. תכניות מגירה בנוגע לכספים מבשילים והולכים. חופשה שלה חיכיתם תשמח את בני הבית. טיפ השבוע: מי שלא תמך בכם כשנזקקתם לו, לא ראוי לכך שתתמכו בו, ממש בזמנים אלה.
מזל בתולה - אתם יוצרים קשרים עם כאלה ששנים לא יצרתם איתם מגע. תזכו להפתעות רבות אך הציפיות שלכם לא יעמדו בקנה אחד עם הזיכרונות. תתאכזבו לגלות כי אנשים השתנו ושלא כמו שהיו. אתם מרגישים בהקלה מסוימת מהלחצים הכלכליים והחברתיים. כתוצאה מכך אתם מנסים לריב עם כול העולם ומבלי לדעת זאת. נכון שמי שידע לכלכל את מעשיו נכונה יוכל לנצל זאת לטובתו. אל תוותרו על עקרונות והכי חשוב אל תפחדו לסגת מכול קשר. טיפ השבוע: הזמן להתגבר על המחסומים.
מזל מאזניים - השבוע אתם פועלים למען מישהו שממש זקוק לעזרתכם. דבר זה עשוי להסב לכם אושר. הנתינה תאפיין את השבוע הזה. השאירו מעט לעצמכם וצאו לבלות שעל מנת לפנק את נפשכם הקורסת תחת נטל האחריות. השבוע אתם חשים בתחושות של פסימיות רבה לעניין הקריירה ומנסים להאשים את כולם בכך. השבוע אתם לא יכולים לבצע שום דבר עד הסוף. חוסר הריכוז יכה ביכולתכם לארגן את פעולותיכם הפשוטות ביותר.. נסו שלא להאשימו בתחושות חולפות אלה. טיפ השבוע: הגעגוע שייך... להססנים, האהבה שייכת למגשימים העיקשים.
מזל עקרב - השבוע תבקשו להוציא לפועל תכניות חדשות. היזהרו רק שלא לקפוץ מעל ההיגיון. מידת ההעזה תוכפל בימים אלה והיו בטוחים כי תשיגו את יעדכם. מדובר כאן בתחומים שונים הכוללים בעיקר את התחום הפיננסי והרומנטי. יתכן שגורם שרחש לכם כבוד בעבר, ישוב ויחדש את הקשר ביתר שאת. בריאותכם מחוזקת ומתחזקת. אל תהססו לצאת אל הטבע לנשום אוויר נקי. עשו זאת עם בני המשפחה הקרובה והמועדפת. טיפ השבוע: אתה מאושר כשאתה מרגיש שהנתינה אליך לא מבקשת דבר בחזרה - חפש/י אהבה כזאת.
מזל קשת - אתם לוקחים החלטה בתחום הפיננסי בצורה נכונה. העבודה שלכם ילחיצו אתכם מאוד אך אל דאגה- תיווכחו כי שכרכם בצדכם. המעסיקים החדשים יציעו לכם להמשיך ולנהל את כל מה שרק אפשר. מערכת היחסים שלכם תהייה בוגרת יותר, הקשרים החדשים שלכם ימלאו אתכם בסיפוק. הרווקים או הפנויים שביניכם מצליחים להתבטא נכונה ועד כדי להפוך לכובשים מובהקים... בעיקר בשיחות הנפש שינהלו. סכום כסף יגיע ממקור ידוע וגם הפעם...בדיוק בזמן. טיפ השבוע: תכלית חייכם היא הצורך לתת ולקבל אהבה, אפילו יותר מאשר לזכות בעושר.
מזל גדי - ימי השבוע הראשונים יהיו קצת עצובים אבל בהמשך תוכלו לנשום לרווחה, כך שבאמצע השבוע ייווצרו הזדמנויות בתחום הקריירה ובתחום הבין זוגי- לטובה. השבוע אתם מצליחים להעז להוציא את רגשותיכם החוצה. הווידויים יקרבו ביניכם ולבין דמות חשובה מאוד. בעקבות זאת התסכולים בדבר פרידה כואבת ייעלמו. אנשים שלא ראיתם המון זמן יבואו לביקור פתע. קנייה או מכירה של כלי רכב או דבר יקר אחר יצאו לפועל. הנכס שאתם מתכננים לקנות יהיה הדבר שלו אתם מחכים המון זמן. זה יהיה מבורך ומוצלח.
מזל דלי - הצעות רומנטיות באופק הקרוב. השבוע יהיה בסימן זוגיות שלא מפסיקה להפתיע. אפשרויות תעסוקה נפתחות עבורכם ואתם מתלבטים בקשר לאחת מהן. בן/ת הזוג ת/ינסה להגיע אל עמק השווה וכדאי יהיה להתחבר להזדמנות ברוכה זו. טיפ - השתמשו בדמיונכם הרב לשם הפעלת הקסם האישי במלוא הדרו. אתם רוצים העלאה או קידום, הזמן הכי טוב יהיה ביום שלישי או רביעי הבאים, תנסו וזה 'יעבוד'. וטיפ השבוע: טעיתם בחיים עם אנשים - לא נורא, מה שיקבע את עוצמת הקשר הוא מה שגרמתם להם להרגיש באמת.
מזל דגים - השבוע אתם מתעניינים ביצירה הרבה יותר מאשר בלעסוק בכספים או בכל עניני החומר האחרים. ילך לכם טוב בתחום זה ואף תקבלו הכרה בפועלכם. בעבודה מחכה לכם הפתעה – והפעם...מכוון בלתי צפוי. השבוע מעולה לביקור אצל המשפחה הקרובה. המפגשים המשפחתיים והחברתיים האחרים מתאימים מאוד לשבוע הנוכחי. מישהו המתקשר לעברכם ינהל אתכם שיחה סביב זיכרונות ישנים וטובים. צלצול או מייל יבשרו על אירוע או על מפגש חברים הקרוב להתממש. טיפ השבוע: מחול השדים סביב הכסף מטשטש לכם את הפוקוס לגבי... החלומות האמיתיים שלכם.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.