מפלגת "צעירי דימונה" פתחה את הקמפיין שלה בתקווה להגדיל את כוחה במועצה, ומתמודדת בפעם השנייה בתקווה לזכות ביותר ממנדט אחד שקיבלה בבחירות האחרונות.
1 צפייה בגלריה
יהודה בצלאל עם יערית לובל־אשוש. צילום: ארז בקר (גיליון 30.08.18)
יהודה בצלאל עם יערית לובל־אשוש. צילום: ארז בקר (גיליון 30.08.18)
יהודה בצלאל עם יערית לובל־אשוש. צילום: ארז בקר (גיליון 30.08.18)
המפלגה בראשותו של חבר המועצה יהודה בצלאל (35), נשוי ואב לשניים, חרטה על דגלה נושאים חברתיים בתחומים מגוונים וטיפלה בהם, כמו דיור בר־השגה, מחיר למשתכן בדימונה, שלוחת האוניברסיטה הפתוחה בעיר, אירועי תרבות ופנאי לצעירים, ועוד.
לאחר חמש שנים של עשייה במסגרת תיק הצעירים, שואף בצלאל להגדיל באופן משמעותי את כוחה של המפלגה כדי להשפיע בתחומים נוספים ולקדם אותם. בימים אלה עומד בצלאל להציג את הרכב הרשימה שתהיה "מגוונת ומרעננת", לדבריו, כאשר כל אחד מחברי הרשימה המועמדים מביא עימו את הערך המוסף של ידע ומקצועיות, כאשר בחלק העליון של הרשימה תוצב אשה.
לדבריו, הרשימה שמה לעצמה למטרה לעסוק בשלושה תחומים עיקריים: משפחות צעירות, נוער, ויזמות ועסקים קטנים. "זה נכון מאוד להתעסק בגיוס משאבים והבאת מפעלים חדשים", אומר בצלאל, "אבל בראש ובראשונה צריך להשקיע בעסקים הקטנים בעיר וביכולת הצמיחה שלהם, שמהווה מנוע כלכלי חשוב ועיקרי בטח בפריפריה".
יערית לובל־אשוש, ילידת העיר ואשת חינוך ותקשורת, הוצבה כמספר 2 שלו ברשימה.
על ראש העירייה, בני ביטון, אומר בצלאל: "בני הוביל את דימונה למקומות חדשים. אנחנו היינו חלק פעיל ושותפים משמעותיים להנהגה".