לרשימת 'הבית היהודי' המתמודדת למועצת עיריית באר שבע, הצטרף יוסי דלויה, בה ירוץ כמספר 2, יחד עם הרב גדי מאזוז המוביל את הרשימה. כפי שפורסם במיינט באר שבע לפני כשבוע, בשבועות האחרונים שקל דלויה את המשך דרכו הפוליטית והתלבט מאוד, זאת לאור רצונו להמשיך בפעילותו הציבורית לצד הרצון להיות קרוב לבני המשפחה, הילדים והנכדים.
1 צפייה בגלריה
יוסי דלויה. צילום: הרצל יוסף
יוסי דלויה. צילום: הרצל יוסף
יוסי דלויה. צילום: הרצל יוסף
דלויה (65) הוא הבעלים של 'קבוצת דלויה' המונה מספר חברות בתחומי הבנייה ועיצוב הבית, ומוכר בזכות פעילותו הציבורית כנשיא לשכת המסחר והתעשייה בעבר וחבר מועצת העירייה בקדנציה הנוכחית מטעם סיעת הליכוד.
על ההתמודדות ברשימת 'הבית היהודי' אמר דלויה: "כל חיי הבוגרים הקפדתי לעסוק בפעילות ציבורית לצד פעילותי העסקית. כנראה שבגיל 65 כבר אי אפשר להשתנות. תחושת המחויבות שלי לקהילת באר שבע והחיבור שלי לעיר הם שהנחו אותי בהחלטה להתמודד בבחירות הקרובות ברשימת 'הבית היהודי'".
יוסי דלויה הוסיף והסביר מדוע בחר לעבור: "מצאתי ברב מאזוז שותף אמיתי לדרך של נתינה ועשייה. אני מרגיש שהדבר הנכון ביותר לומר הוא שפשוט חזרתי הביתה, לבית היהודי ולפעילות המבורכת למען תושבי באר שבע".
חבר המועצה הרב גדי מאזוז קיבל בברכה את הצטרפותו של דלויה ואמר: "אין לי ספק שהצטרפותו של יוסי לרשימה יכולה להביא לשינוי משמעותי בכוחה של הסיעה ואף לשנות את פני מליאת המועצה כולה". יש לציין, כי מועצת הסניף של 'הבית היהודי' התכנסה והחליטה פה אחד על הצטרפותו של יוסי דלויה כמספר 2 ברשימה.
מ'הבית היהודי' נמסר עוד, כי בתקופה הקרובה תוצג הרשימה המלאה שתתמודד למועצת העירייה, כאשר בהמשך להצטרפותו של יוסי דלויה, צפויות הפתעות נוספות בהמשך. מקורות בסיעה הבהירו, כי מטרת הסיעה להגדיל את כוחה בבחירות הקרובות ולשם כך גם הרשימה שתוצג לציבור צפויה לעורר עוד עניין רב.
ההכרזה של דלויה וסיעת 'הבית היהודי' מגיעה מספר ימים לאחר ההודעה של ד"ר רות פרנקל, על פרישתה מהסיעה.