הזמר והמפיק המוזיקלי אלון דה לוקו, תושב באר שבע, החליט שלא לתת למשבר הקורונה להעיב על חגיגות יום העצמאות ה-72 של מדינת ישראל, ויזם ביחד עם חברת הבנייה "אביסרור משה ובניו" אירוע מיוחד שיסייע לשמח את תושבי העיר בעקבות הסגר המלא בישראל וביטול החגיגות.
2 צפייה בגלריה
אלון דה לוקו. ישמח את תושבי העיר
אלון דה לוקו. ישמח את תושבי העיר
אלון דה לוקו. ישמח את תושבי העיר
(חיים הורנשטיין)
במסגרת המיזם שנקרא "עצמאות עד הבית", תסתובב משאית מיוחדת בכל שכונות העיר באר שבע ועליה אמנים מכל הארץ, די.ג'יי עם מערכת הגברה מיוחדת ותפאורה חגיגית כדי לשמח את תושבי העיר עם מוזיקה ומיני הופעה ניידת.
המשאית תצא ביום שלישי בשעה 20:00 ותיסע עד 2:00 בלילה, מרחבת פרויקט "גרנד אביסרור" בשכונה ט' בבאר שבע, דרך שכונת הפארק, משם לשכונת נווה זאב, אחר כך לשכונת פלח 5 ולשכונות מרכזיות נוספות בעיר.
2 צפייה בגלריה
יורם אביסרור. מיזם מיוחד
יורם אביסרור. מיזם מיוחד
יורם אביסרור. מיזם מיוחד
(יחסי ציבור)
אלון דה לוקו אמר: "אם לא ניתן לצאת לחגיגות אנחנו נביא לתושבי באר שבע את החגיגות עד הבית. לא ניתן לקורונה להרוס לנו את יום העצמאות, מצאנו דרך לשמח את תושבי העיר היקרה שלי. אני מזמין את הציבור לצאת למרפסות ולחכות למשאית".
יורם אביסרור, סמנכ"ל שיווק ומכירות אביסרור משה ובניו הוסיף: "שמחנו לקבל את פנייתו של אלון וכמובן שמיד נרתמנו ליוזמה. העיר באר שבע יקרה לליבנו ונעשה הכל כדי לשמח את תושביה במיוחד במציאות שאנו חווים בימים אלה".