הוא בכלל היה שחקן כדורגל שעתידו המזהיר לפניו, אך פציעה קטעה לו את הקריירה והביאה את גולן נגר (40) בעשרים השנים האחרונות להמשיך את דרכו של אביו עמוס גולן במוסך "המשפצים" בבאר שבע - אחד המוסכים הוותיקים והפופולארים באיזור הדרום כולו.
3 צפייה בגלריה
מוסך המשפצים בניהולו של גולן נגר
מוסך המשפצים בניהולו של גולן נגר
מוסך המשפצים בניהולו של גולן נגר
(צילום: יח"צ)
כעת, עם השירות החדש שהכניס למוסך המעניק מעטפת מלאה לבעלי רכבים שעברו תאונת דרכים, גולן נגר מסביר מהו סוד ההצלחה: "כמובן שהכול קשור בחיים במזל, אבל יש פקטור גדול גם לאופי שלך, ועבורי, לתת שירות ללקוח, בעיקר לקוח שנמצא במצב קשה נפשית ולסייע לו ברגעים הקשים האלו זה טבוע באופי שגדלנו עליו. אם אתה יכול לעזור - תעזור גם עם כל מה שיש לך".

סיפוק עילאי

"המוסך שלנו קיים כשישים שנה", אומר נגר, "מי שייסד אותו זה אבי, עמוס, שהיה אחד מבעלי הפחחות והצבע שייסדו בכלל את הענף בבאר שבע. לאבא שלי הייתה 'מילה' - אם הוא התחייב בפני מישהו שהרכב יהיה מוכן בתאריך מסוים, הוא היה מסוגל להשאר במקום 24 שעות עם כל הצוות כדי לעמוד במילה שלו ללקוח. הוא היה אומר: 'הבנאדם הזה נמצא בלי רכב והוא יודע שהוא צריך אותו ביום מסוים, הוא תכנן על זה, איך עכשיו לא ניתן לו אותו בזמן?'".
3 צפייה בגלריה
גולן נגר ואביו עמוס
גולן נגר ואביו עמוס
גולן נגר ואביו עמוס
(צילום: פרטי)
עם המעבר הטבעי בעשרות השנים האחרונות למכשור דיגיטלי וטכנולוגי בעולם המוסכים, החליט אביו של עמוס לפרוש מהענף וליהנות קצת מהחיים אחרי כל העבודה הקשה, כמובן לא לפני שהוא משאיר אותו בידיים טובות ומיומנות כמו של גולן, הבן: "הגעתי למוסך בגיל יחסית מאוחר 19, אחרי צבא. הייתי שחקן כדורגל, נפצעתי, והמשכתי הלאה; שיחקתי בהפועל באר שבע והפועל פתח תקווה כבלם. אבל הפציעה נתנה את אותותיה והחלטתי שאני נכנס למוסך לסייע לאבא. האמת כל הזמן המסך היה ברקע, עוד מילדות, ודי אהבתי את העבודה, ועכשיו ניתנה לי הזדמנות לחזור במשרה מלאה מה שנקרא לאותה אהבת ילדות. עבורי, להגיע הביתה אחרי שטיפלת ברכב שעבר תאונה ושיקמת אותו, ברמת גימור מושלמת; זה נותן לך סיפוק עילאי".

בלי כאבי ראש

גולן לא הסתפק כמובן בשימור המצב הקיים, סוף סוף, הזמנים השתנו והיה הכרח להתאים את עולם המוסכים הישן לזה החדיש והטכנולוגי, וגולן, מסתבר, צלח את המעבר הזה וידו על העליונה: "הרחבנו את המוסך משמעותית, גם מבחינת הגודל וגם במכשור המתקדם ביותר. הוספנו עוד תנור צביעה וציוד מתקדם, ויש לנו מחלקה משפטית, שמטפלת בתביעות. כמובן, אנחנו עובדים עם כל חברות הביטוח. לקוח שרוצה משהו או חלילה עשה תאונה, רק צריך לחייג אלינו, ואת כל השאר אנחנו עושים בשבילו. הלקוחות היום יותר מתוחכמים, יודעים מה הם רוצים מעצמם, ויש להם דרישות, ובצדק, ואנו עומדים בכל הקריטריונים, ונותנים להם את כל המענה הדרוש. זה כל הסוד".
3 צפייה בגלריה
גולן נגר. "שירות לפני הכול"
גולן נגר. "שירות לפני הכול"
גולן נגר. "שירות לפני הכול"
(צילום: יח"צ)
מחלקה משפטית בתוך המוסך?
"כן. שמע, הייחוד שלנו הוא מאוד פשוט וקל להבנה, ולדעתי, הוא א-ב של שירות. אדם שעושה תאונה והרכב נפגע, אז מעבר לזה שהוא רוצה שהרכב שלו יתוקן בפחחות וצבע, בשביל זה הוא מגיע למוסך כן? הוא צריך גם לטפל בביורוקרטיה שחבל על הזמן עם כל חברות הביטוח, ועם גרר, ועם צילומים. אין מי שלא עבר את זה. ואני ראיתי הרבה פעמים את האנשים מגיעים והראש שלהם ברגעים לא פשוטים, והחלטתי שאם אני יכול לסייע אז למה לא, גייסנו מזכירות שכל תפקידן הוא לטפל בכל הניירת והביורוקרטיה ובהסדרים עם חברות הביטוח. החלטנו שאם אפשר להקל על הבנאדם, אז למה לא לעשות את זה. זה פשוט מאוד, אדם שעבר תאונה הוא רק צריך להגיע אלינו, או אפילו להרים טלפון, ואנחנו כבר עושים את כל העבודה, הן בפן המכני (פחחות וצבע) והם בפן המשפטי וכל הביורוקרטיה. כי כשי לך אפשרות לעזור - צריך לעשות הכול בשביל לעזור".

"מוסך המשפצים" רחוב פנחס החוצב איזור התעשיה באר שבע

טלפון: 08-623-7799 - או - *5384