הדרך להצלחה של נתיבות: אירוע שידורים מיוחד של mynet ורשת "ידיעות תקשורת" יתקיים החודש ויעסוק בעיר. אולפן mynet יגיע למרכז שוורץ־רייסמן בנתיבות ב־15 בנובמבר כדי לצלם שם סדרה של שידורים מיוחדים וראיונות על העיר שבונה כעת עתיד מרשים, ולא רק מבחינה נדל"נית.
3 צפייה בגלריה
נתיבות ממראה אווירי
נתיבות ממראה אווירי
נתיבות ממראה אווירי
( צילום: אייל תגר)
עוד קודם לכן, בשבועות הקרובים יתפרסמו באתר "mynet באר־שבע והנגב" שורה של סרטונים שצולמו בשבועות האחרונים בנתיבות ומביאים את סיפור ההצלחה של העיר ממגוון זוויות: הביטחון האישי, הכלכלה והעסקים, הנדל"ן, חברה, חינוך ותרבות. בין היתר, בילה כתב mynet לילה עם יחידת "אופק" שהצליחה להביא למצב שבו הביטחון והלחימה בפשיעה בעיר השתפרו לאין שיעור והעלו מאוד את רמת הביטחון האישי של התושבים.
3 צפייה בגלריה
ביטחון בנתיבות
ביטחון בנתיבות
ביטחון בנתיבות
(צילום: אסף מגל)
בנוסף, האולפן שיגיע לנתיבות יארח לראיונות מיוחדים תושבים, אנשי עסקים, פעילים ובכירים בעיר, שיספרו על בניית העתיד של נתיבות בכל התחומים. בין היתר יתארחו גם נציגי דור העתיד של העיר, ויספרו על הפעילויות החינוכיות, הפורמליות והבלתי פורמליות, שהם נהנים מהן כחלק ממדיניות ההשקעה לעתיד בנוער וצעירים. עוד יתקיים מפגש בין נציגי משפחות ותיקות מהעיר לכאלו שזה עתה השתקעו בה ויציגו את רשמיהן הראשונים.
ניתן לצפות באירוע השידורים המיוחד בחודש נובמבר באתר "mynet באר שבע והנגב", בפייסבוק ובעיתון "ידיעות הנגב" מרשת "ידיעות תקשורת".
3 צפייה בגלריה
משדרים מהעיר בנתיבות
משדרים מהעיר בנתיבות
משדרים מהעיר בנתיבות