בניגוד לגל העלאות המחירים - רשת "סאלח דבאח ובניו" משיקה את קמפיין "מחירים של פעם". במסגרת המבצע מוזילה הרשת את מחירם של מאות מוצרים למחירים של פעם.

2 צפייה בגלריה
סניף של סאלח דבאח ובניו
סניף של סאלח דבאח ובניו
סניף של סאלח דבאח ובניו
(צילום: פרטי)

בזמן שכל רשתות הקמעונאות מעלות מחירים, רשת "סלאח דבאח ובניו" נלחמת ביוקר המחייה שרק עולה ומחריף, סופגת את עליית המחירים הקיצונית וממשיכה עם ה"שחייה נגד הזרם". בין המוצרים המשתתפים במבצע ניתן למצוא: ניקול נייר מגבת שישייה ב - 7.90 ש"ח ליח', דאודורנט אקס ספריי 150 מ"ל ב - 8.90 ש"ח ליח', חומוס גלילי אחלה 600 גר' ב - 7.90 ש"ח ליח', קוטג' טרה 250 גר' ב - 3.90 ש"ח ליח' כרעיים עוף טרי 3 ק"ג ב - 50 ש"ח, חזה עוף שלם טרי 4 ק"ג ב - 100 ש"ח, מגוון חטיפים מלוחים של אסם עד 80 גרם ב - 3.00 ש"ח ליח', אסאדו עגל טרי 3 ק"ג ב - 100 ש"ח ועוד.

2 צפייה בגלריה
רשת סאלח דבאח
רשת סאלח דבאח
רשת סאלח דבאח
(צילום: פרטי)

גל ההתייקרויות מורגש בענפים רבים במשק הישראלי ועליות המחירים פוגשות את האזרחים בכל תחום. לכן, החליטו ברשת הקמעונאות "סאלח דבאח ובניו" לבוא לקראת הלקוחות ולהקל עליהם בתקופה הכלכלית המורכבת במדינה, ולהוזיל עבורם באופן משמעותי מאוד את סל המזון באמצעות המבצעים.
מהרשת נמסר:"במיוחד בתקופה זו, של עליית מחירים כללית בכל המשק, חשוב לנו לדאוג ללקוחות שלנו. אנחנו לא מנותקים ממה שקורה במדינה ועושים כל מה שאנחנו יכולים כדי שלקוחותינו לא יספגו את עליית המחירים, לכן יצאנו במבצע נרחב וחסר תקדים בעת הזו".



מוגש מטעם: רשת "סאלח דבאח ובניו"