רשת מחסני השוק הודיעה כי כאות הזדהות עם אירועי ה-7 באוקטובר, היא תסגור מחר (יום ב') את כל 69 סניפיה ברחבי הארץ בשעה 19:00 ותעצור פעילותה בשעה זו מתוך כבוד והערכה שהיא חולקת לנופלים, הפצועים, החטופים וכלל למשפחותיהם.
1 צפייה בגלריה
סניף מחסני השוק
סניף מחסני השוק
סניף מחסני השוק
(צילום: באדיבות מחסני השוק)

בהנהלת הרשת ציינו: "ראינו צורך להביע את תמיכתנו הכנה ולחלוק לכולם כבוד באמצעות מחווה זו. מאחר ותחום עיסוקנו אינו מאפשר סגירת סניפים ליום שלם, החלטנו כי בשעה 19:00 כל הסניפים בלי יוצא מן הכלל יסגרו באופן מלא. זה המעט שאנו יכולים לעשות כחברה על מנת לקחת חלק פעיל כבהבעת הצער, ההערכה והתודה להם ולמשפחותיהם".
רשת מחסני השוק רכשה בשנת 2019 את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לאחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בישראל. כחלק ממהלך התרחבותה הכולל של הרשת, רבים מסניפי קו-אופ ברחבי הארץ הוסבו בהדרגה לסניפי "מחסני השוק בשבילך"- הפורמט העירוני השכונתי שלה.

קראו גם:

הרשת, בבעלותן ובניהולן של משפחות נעמן וכהן, הוקמה לראשונה בשנת 1996 בעיר באר-שבע. הרשת מונה כיום 69 סניפים בפריסה ארצית מצפת ועד אילת ובמקביל, מפעילה אתר סחר מתקדם. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ וסניפיה הוסבו ל"מחסני השוק בשבילך"- בכך, הפכה לרשת שיווק מהגדולות והמובילות בארץ.