3 צפייה בגלריה
מיינט נותנים יד לעצמאים
מיינט נותנים יד לעצמאים
מיינט נותנים יד לעצמאים
(.)
כיצד משקמים עסק שלא פעל חודשיים? איך משווקים אותו עכשיו? אילו פתרונות טכנולוגיים כדאי לאמץ, ומה אפשר לעשות כדי להתמודד טוב יותר עם ההיבטים הפיננסיים?
כדי לענות על כל השאלות הללו ועל רבות אחרות נקדיש כאן, באתרי mynet מרשת "ידיעות תקשורת" את מתחם העסקים והצרכנות למען העצמאים ובעלי העסקים. תחת הכותרת "נותנים יד לעצמאים" ייתנו מיטב המומחים עצות, יעזרו, יכוונו וילוו בדרך לצמיחה שלאחר המגפה.
בין היתר יופיעו בשידורים מיוחדים מהאולפן וייעצו היזם והמנטור אלון אולמן ונשיא לשכת יועצי המס ירון גינדי. כמו כן יהיו טורי עצות של עוד כ- 50 מ מומחים לעסקים, למיתוגם מחדש וליציאה מהמשבר.
3 צפייה בגלריה
ירון גינדי
ירון גינדי
ירון גינדי
(צילום: אולפן ynet)

3 צפייה בגלריה
אלון אולמן
אלון אולמן
אלון אולמן
(צילום: אולפן ynet)

הקורונה היא לא רק נגיף בריאותי אלא גם כלכלי. החזרה לשגרת העבודה יכולה להיות מורכבת וקשה, ולכן באתרי הרשת נבנו אסטרטגיות יציאה עם מיטב המומחים בתחומים שונים: מס, ביטוח, רכוש, רכב, העסקת עובדים, ייעוץ ארגוני, שיווק, דיגיטל, עסקאות אונו ליין, משכנתאות, הלוואות - ואפילו עצות כיצד להתלבש נכון לפגישות ומה לאכול במהלך היום, כשאנחנו כבר לא ליד המקרר.
רשת "ידיעות תקשורת" ממשיכה ללוות את העסקים - הקטנים, הבינוניים, המשפחתיים והגדולים - כמו שעשתה זאת לאורך שנים ארוכות. כעת אנו נותנים במה למיטב המומחים שיסייעו לבעלי העסקים ולכל נותני השירותים לצאת מהמשבר הקשה ולחזור לפעילות.
עקבו אחר הסיקור המיוחד, במדור צרכנות ועסקים באתרי mynet.