גבר מהאזור, החליט כמתנת יום הולדת לשלם עבור אשתו על מספר אימוני כושר ממאמן אישי. אלא שכעבור זמן די קצר הוא הבין כי שילם על כך ביוקר, כאשר מלבד ההוצאה הכספית, ה'שידוך' בין השניים הוביל גם לגירושין.
2 צפייה בגלריה
מאמן הכושר והאשה
מאמן הכושר והאשה
מאמן הכושר והאשה
(צילום המחשה: Shutterstock)
לאחרונה הגיעו אליי שני בני הזוג, בשנות השלושים לחייהם והורים לשני ילדים קטנים, וסיפרו לי שהכל החל כשיום בהיר אחד החליט הבעל לפרוק את אשר על ליבו ואמר לה: "את יודעת שאני אוהב אותך ומעריך אותך מאוד אבל הייתי שמח לראות אותך שוב במידות שהיית לפני הלידות".
האישה ההמומה לא הבינה מהיכן הגיעה הבקשה הזו, אלא שהבעל לא התייאש, ואמר לה בתגובה: "אל תדאגי, אני אטפל בזה".
כעבור מספר שבועות, כשחגגה האישה יום הולדת, הפתיע אותה בעלה, מסר לה מספר טלפון של מאמן כושר אישי ואמר לה שתיצור עימו קשר כדי להתחיל באימונים. כיאה למתנת יום הולדת, הוא גם אמר לה שכבר סגר עם המאמן את הנושא הכספי.
האישה השתכנעה, יצרה קשר עם המאמן, התמידה באימונים ועם הזמן החל הבעל לראות את התוצאות להן ציפה. אלא שאת מה שקרה בהמשך, הוא ממש לא שש לראות. "שמחתי מאוד מהשינוי שאשתי עברה", הוא סיפר לי.
"באחד הימים התבטלה לי פגישה בעבודה והחלטתי לחזור הביתה מוקדם כדי לבלות איתה. כשהגעתי, שמעתי קולות מחדר השינה שלנו, פתחתי את הדלת וראיתי אותה עם מאמן הכושר כשהוא עובד איתה על תנועות שלא קשורות ממש לכושר.

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

"הם אמנם נבהלו קצת אבל מהר מאוד התעשתו ובמקום לנסות ולהסביר הם אמרו לי שהם התאהבו אחד בשנייה, שטוב להם ביחד והודו לי שהיכרתי ביניהם".
האישה אף הוסיפה ואמרה לבן זוגה ההמום: "לא תכננתי שתגלה ככה אבל אתה כמעט לא נמשכת אליי, וביוזמתך היכרת לי את מאמן הכושר שבנוסף לכך שהוא נראה טוב, מדובר באדם מדהים. עם הזמן הקשר בינינו הפך להיות יותר קרוב".

קראו גם:

מאז עברה האישה להתגורר עם מי שהיה מאמן הכושר האישי שלה, ולאחר שהרוחות בינה ובין בן זוגה נרגעו, הם הגיעו אליי כאמור, וכעת אני מנסחת עבורם הסכם גירושין, כשהדברים נעשים בכבוד הדדי.