אישה בשנות השלושים לחייה לא תיארה לעצמה שטיול מטעם העבודה ליעד אטרקטיבי באפריקה, יחשוף בפניה את עולם הנחשים וישנה את חייה.
2 צפייה בגלריה
"באותו הרגע נשבתי"
"באותו הרגע נשבתי"
"באותו הרגע נשבתי"
( צילום המחשה: shutterstock)
"אני עובדת בחברה בתחום המכירות, והשנה האחרונה הייתה מאוד מוצלחת", סיפרה לי האישה. "בתור צ'ופר החליט הבעלים להוציא את כל העובדים לחופשה באפריקה, ללא בני או בנות זוג, כדי שנתגבש. אחת האטרקציות של הטיול הייתה ביקור בחוות נחשים".
האישה סיפרה ש"עד לאותו הרגע לא הייתי חובבת טבע יוצאת דופן. למעשה, אני הפרוטוטייפ של נערה עירונית רגילה. עולם החיות, הזוחלים והצומח היה זר לי לחלוטין. אפילו חשבתי בהתחלה להבריז מהביקור בחווה, אבל החברות שלי שכנעו אותי להצטרף".
לדבריה, כשהחל המופע ונחשפו בפניה מגוון הנחשים, כולל הארסיים והמסוכנים שבהם, היא הייתה מהופנטת. "באותו רגע נשביתי", היא שחזרה.
"כשהציגו בפנינו את הממבה השחורה על כל סגולותיה עברה לי צמרמורת בגוף, לא של פחד אלא של התפעלות מהבריאה המיוחדת הזאת. כשחזרנו למלון פתחתי ויקיפדיה וקראתי שעות על עולמם המופלא של הנחשים ולא יכולתי להתנתק מזה".

2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)

כששבה האישה ארצה היא שיתפה את בעלה בחוויה שעברה, אבל הוא גיחך מתוך מחשבה שמדובר בדבר חולף. אלא שככל שהזמן עבר היא נכנסה עמוק יותר לתוך עולם הזוחלים, ואפילו רכשה תכשיטים עבורה וקישוטים לבית בדמות נחשים. "בשלב הזה הבין בעלי שזה לא שגעון חולף", היא סיפרה. "הוא קצת עיקם פרצוף, אבל זרם איתי ולא הקשה יותר מדי".
השבר בחייהם אירע כשהאישה עדכנה את בעלה כי היא מתכוונת לרכוש אקווריומים ולגדל בתוכם נחשים לא ארסיים. הפעם היה בעלה נחרץ הרבה יותר. "הוא ממש התנגד בתוקף", אמרה האישה. "ניסיתי להסביר לו שמדובר בתחביב שלי, ושזה לא ישפיע על דבר בחיינו.
"פתאום הוא התפרץ וצעק לעברי: 'נשבר לי מהאובססיה החדשה שלך. סתמתי את הפה כשהתשת אותי עם הסיפורים המשעממים שלך על הנחשים, אבל לא עוד. לא תהפכי את הבית שלי לגן זאולוגי. במה בדיוק תאכילי את הנחשים האלה? בפיצה עם פפרוני? הרי ברור שתצטרכי לגדל פה גם עכברים, ואני לא מתכוון לגור בתוך גן חיות. תבחרי: או אני או הנחשים'".

קראו גם:

האישה סיפרה כי נפגעה עד עמקי נשמתה מההתפרצות של בעלה ויצאה מיד את הבית. "כשחזרתי הביתה כעבור כמה שעות, ואחרי שעיכלתי את כל מה שקרה, אמרתי לבעלי שאני רוצה להתגרש. "הוא לא התווכח או ניסה לשכנע", היא סיכמה. "כנראה שאנחנו לא מתאימים ורוצים דברים שונים".
כיוון שהשניים היו נחושים בדעתם להפריד כוחות ניסחתי עבורם הסכם גירושין.