הכל התחיל כשהאישה התלוננה בפני בעלה שמשעמם לה בחיים ואין לה חשק לקום בבוקר.
בהמשך אף אמרה שהיא על סף ייאוש מחייה ומתחילה לפתח דיכאון.
2 צפייה בגלריה
"בחרתי את השותף המתאים"
"בחרתי את השותף המתאים"
"בחרתי את השותף המתאים"
(צילום המחשה: shutterstock)
האיש המודאג הציע לה למצוא תחביב, שיגרום לחיוך לשוב לפניה. ואכן, האישה נזכרה שבילדותה השתתפה בחוג בלט והחליטה שריקודים יכולים להחזיר את העניין לחייה. כיוון שלא מצאה חוג בלט למבוגרים, נרשמה למפגשים שבועיים של ריקודי טנגו.
קראו גם:
וכמו שציפתה, הסבו לה הריקודים עונג רב והיא מצאה פרטנר נחמד לתחביב. למעשה, לאחר שנכנסה לעניינים ולמדה את הצעדים, היא עברה ממתחילים לקבוצת המתקדמים, כשאת כל השלבים צלחה ביחד עם אותו פרטנר.
במשך הזמן עברה האישה למפגשי ריקודים של פעמיים בשבוע והחלה להרגיש משיכה בלתי מוסברת לפרטנר שלה. השניים החלו להתקרב זה לזו גם מחוץ לרחבת הריקודים.
הבעל, שלא היה מודע למתחולל מתחת לאפו, שמח לראות את אשתו מאושרת והיה גאה בה על התחביב הממלא שמצאה. באחד הימים הודיעה לו האישה כי אנשי החוג יוצאים לסוף שבוע בבית מלון ושאלה אותו אם זה בסדר מצידו שתצטרף. הוא הסכים מיד והאישה נסעה עם חבריה לחוג, כולל הפרטנר שלה.
וכפי שוודאי ניחשתם, אותו סוף שבוע אפשר לשניים לבלות יחד, וההתקרבות וההתאהבות ההדדית היו מהירים.
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)
השניים שיקרו לבני זוגם והמציאו עוד סופי שבוע של ריקודים כדי שיוכלו לבלות זו עם זה. לאחר כמה חודשים החליטו שני הרקדנים כי הגיע הזמן לעבור שלב במערכת היחסים ולהודיע לבני זוגם כי הם רוצים להתגרש כדי לממש את אהבתם.
כששמע על כך בעלה של האישה הוא הרגיש כי חרב עליו עולמו, וכי הוא הביא את הפרידה על עצמו.
"רציתי שיהיה לך טוב ושתצאי מהדיכאון, ולכן הצעתי לך חוג שיחזיר את החיוך לפניך", הוא הטיח בה. "אני לא מאמין שלקחת את הריקודים למקומות כאלה והחלטת לעזוב אותי. רציתי לעשות הכל כדי לשמח אותך וכעת את מפילה עליי את השמיים".
האישה השיבה לו: "הייתי אז בדיכאון, אבל עכשיו מצאתי תחביב וקשר שגורם לי להיות מאושרת. אולי כדאי שגם אתה תמצא תחביב ובעקבותיו אולי גם אהבה חדשה ומשמחת. הכל בסוף ייצא לטובה. אל תשכח שנדרשים שניים לטנגו, ואני בחרתי את השותף המתאים וזה לא אתה".
הפעם היה זה תורו של הבעל להיכנס לדיכאון, ולאחרונה הגיעו השניים למשרדי כדי לחתום על הסכם גירושין.