"קנדי-גלידה" היא מותג של גלידות ושלגונים, המפעילה כרגע 12 חנויות, חלקן בבעלות הרשת וחלקן בזכיינות. המותג האהוב משווק לא רק בחנויות הרשת אלא גם בסופרמרקטים. כשלקוח מבקש ייצור של שלגון או גלידה שהוא אוהב במיוחד, בחברה עוזבים הכל ודואגים לו, זה מה שעומד מאחורי המותג המיוחד הזה, שהוא הרבה יותר מגלידה אהובה. הם תמיד שומרים על קשר מיוחד עם הלקוחות גם בימים קשים. כי בתקופה כזו, אין משהו יותר מנחם מאשר מתוק וקר.
הכל התחיל לפני 25 שנים, אז שמעון חזוט הקים והפעיל חברה שנקראה 'קלינית שיווק' ששיווקה והפיצה מוצרי מתיקה, חמוצים ועוד. לפני חצי יובל הוחלט להקים משהו חדש – קונספט שיתמחה בגלידות. בכל חנות מכרו בסלסלה גלידות וארטיקים במבצעי 5 ב-15 וכדומה. הם היו החלוצים בתחום הזה. עם השנים הוחלט לפתח מותג פרטי, שמשרת את הרשת וגם נמכר במקומות נוספים. הרעיון הראשוני נולד מתוך רצון להוריד את מחירי הגלידות. גלידות חלב עולות לפעמים יותר מעשרה שקלים, אבל גלידה היא לא מותרות. זהו צורך בסיסי לרצות טוב ומתוק, לכן חרטו בחברה את הרעיון להביא לאנשים את הפינוק הקריר, המגניב והכיפי שהם אוהבים בצורה הטובה ביותר ובמחיר שמתאים לכל כיס. מאז נפתחו כבר 12 סניפים, המותג התרחב והיום שואפים בחברה להיות מותג מוביל בתחום.
הערכים שמובלים - מבחר ומחיר
מבחינת מבחר מאמינים ב"קנדי – גלידה" בחדשנות ותעוזה בטעמים. יש למשל סדרה של רולרים בכל מיני טעמים כמו מנגו-פסיפלורה, קסטה מיוחדת ועוד. מבחינת מחיר בחברה דואגים ללקוחות למחירי מבצע, ומשנה לשנה כל הזמן משיקים מוצרים חדשים וסניפים חדשים. תמיד נמצאים בתנופה קדימה.
"קנדי-גלידה" לא רק מספקת גלידות וארטיקים איכותיים, אלא מבינה את החשיבות של חיבור אמיתי עם הלקוחות. החברה שממוקמת בדרום הארץ מציעה מוצרים ייחודיים במחירים נגישים, תוך שמירה על ערכים של נתינה וחדשנות. כל המוצרים המיוצרים בחברה מגיעים ישירות מהמפעל ללקוחות, מה שמאפשר לה להציע מחירים סיטונאיים גם ללקוחות פרטיים.
בין אם מדובר בטעמים ייחודיים כמו ארטיק מישמש או ארטיק מנטה במיוחד עבור קהל מבוגר, או בחדשנות שיווקית, "קנדי-גלידה" שואפת לא רק לספק חווית טעמים מעולה, אלא גם להקשיב ללקוחותיה ולהגיב במהרה לצרכים שלהם. החברה שואפת להגדיל את מספר הסניפים שלה לעשרות ברחבי הארץ, תוך שמירה על המחירים הנגישים והאיכות הגבוהה של המוצרים.
חלק מהקהילה
לא רק במובנים של איכות ומחיר, גם בתקופות קשות כמו המלחמה והקורונה, "קנדי-גלידה" שמרה על מחויבות ללקוחותיה, פותחת סניפים ומספקת להם את הטעמים האהובים גם בזמנים של חוסר ודאות. החברה רואה את עצמה כחלק מהקהילה ומבינה את הצורך בהפגת מתחים ובסיפוק רגעי שמחה - במיוחד כשמדובר במשהו מתוק.
העתיד המתוק
העתיד של החברה טמון בהתרחבות שכוללת לא רק את הדרום, אלא גם את המרכז והצפון ואמור לכלול פתיחה של 50-60 סניפים בכל רחבי הארץ. החברה מחויבת להמשיך להפתיע את לקוחותיה עם טעמים חדשים ויצירתיים, ולספק לכולם חוויית גלידה שאין כמותה. "קנדי-גלידה" לא רק הופכת להיות הבחירה המובילה לגלידה וארטיקים בדרום, אלא גם שואפת להכניס את הטעמים שלה לכל בית בישראל. |
קנדי-גלידה
טלפון- 3642*
כל כתובות הסניפים באתר
בשיתוף קנדי גלידה