העיר העתיקה
בירת הנגב באר שבע מציעה למבקריה אטרקציות רבות שיכולות למלא יום שלם. נמליץ לכם לא לוותר על סיור בעיר העתיקה, שבה תרגישו כאילו עצר הזמן מלכת ואתם מהלכים בתוך ההיסטוריה העתיקה של באר שבע, מוקפים בניחוחות ומראות אחרים.
מוזאון המדע - לונדע
בבאר שבע הוקם מוזאון מדע המשתרע על פני שלוש קומות ומציע חוויה אינטראקטיבית ייחודית לילדים ולכל בני המשפחה. תוכלו לטייל במוזאון, להתרשם מהמיצגים השונים וגם לצאת אל הפארק הנמצא ממש מחוץ למוזאון, להשתולל עם הילדים ולהעביר יום כיף מושלם. לפני שאתם ממשיכים בסיור שלכם, עצרו לאכול מגש של פיצה באר שבע עם הילדים, השביעו את הרעב והמשיכו בדרך.
גן הפסלים במצפה רמון
הידעתם כי יש גן פסלים במצפה רמון? זוהי הזדמנות פז לבקר בו. המתחם הוא שטח פתוח המציג שלל פסלים מעוצבים בהשראה של מוזיקה. מדובר בפסלים המשמעים צלילים הנוצרים על ידי הרוח או אם מקישים עליהם. מדובר בפעילות נהדר לילדים ולכל המשפחה. בנוסף, יש בגן נקודת תצפית מרהיבה על המכתש, תוכלו להצטלם שם כמשפחה ולחזור הביתה עם מזכרת נהדרת מהטיול המשפחתי שלכם.
ומה עוד מציע המכתש? בכניסה אליו ישנם חולות צבעוניים יפהפיים המהווים אטרקציה בפני עצמה. אל תשכחו לתת לכל ילד בקבוקון או צנצנת זכוכית, שיוכלו למלא אותם בחול הצבעוני ולשמור כמזכרת. כמו כן, זהו אזור נהדר ומיוחד להצטלם לתמונה משפחתית נוספת.
האגם הנעלם ליד תמנע
רוצים לקחת את הילדים למקום סופר מיוחד? האגם הנעלם הוא בדיוק המקום המושלם לעשות זאת. האגם נמצא ליד תמנע וניתן להגיע אליו במסלול הליכה נוח וחביב שמותאם גם לילדים. המקום המקסים חבוי בתוך הסלעים המקיפים אותו, כך שזה באמת מפתיע למצוא מקור מים שכזה באמצע המדבר. תוכלו להעביר עם הילדים זמן לא מבוטל במקום, תוכלו לערוך פיקניק מקסים ולהתרשם מהאגם. אם החלטתם להיכנס למים, קחו בחשבון שהמים מלוחים וגם מרירים והשחייה בהם מזכירה את ים המלח. כמו כן האגם עמוק ונדרשת ההשגחה שלכם בכל עת.
1 צפייה בגלריה
אתרים לטיול משפחתי בדרום
אתרים לטיול משפחתי בדרום
אתרים לטיול משפחתי בדרום
(צילום: pexels)

יטבתה
אי אפשר להדרים דרומה עם ילדים מבלי לעצור בקיבוץ יטבתה. זוהי ההזדמנות שלכם להראות לילדים כיצד נראית רפת אמיתית ובה פרות. בנוסף תוכלו לצאת לסיור במחלבה, שם יראו הילדים כיצד מתקיים תהליך החליבה כיום בניגוד לימי העבר שהיו חולבים את הפרה באופן ידני. בנוסף, תוכלו לספר להם שמהקיבוץ הזה מגיע השוקו ועוד שלל משקאות אהובים, שהם שותים מידי יום ביומו.
שמורת עברונה
אם אתם רוצים לקחת את הילדים לצפות בחיות בר, בשמורת עברונה תוכלו לעשות זאת בקלות. השמורה מזכירה גרסה מוקטנת (מאוד) של הסוואנה, ובה ניתן למצוא צבאים, זאבים ומינים שונים של ציפורים. כמו כן בשמורה יש עצי דקל הנישאים לגובה רב אשר בעבר הושקו על ידי באר עתיקה שהייתה מניבה מי תהום. כיום אין בה את כמויות המים שהיו בה בעבר, אך השמורה נשמרת בעזרת מים שמועברים אליה באופן מלאכותי.
הגעתם לאילת
הטיול המשפחתי שלכם מגיע לקיצו ואתם רגע לפני המלון והקפיצה לתוך הבריכה. באילת תמצאו שלל אטרקציות נהדרות שתוכלו לקחת אליהן את הילדים, החל מהריף שבו תוכלו לצלול ולשנרקל, דרך האקווריום הגדול, הצוללת וגם מתחם החלקה על הקרח שמציעה העיר הכי חמה במדינה.

מוגש מטעם: דומינוס פיצה
פורסם לראשונה: 13:45, 11.10.23