במעמד שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן והשרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, נחנך בסוף השבוע האחרון השלב החדש והשלישי בפארק ההייטק "גב-ים נגב" בבאר שבע.
1 צפייה בגלריה
בניין שלישי בפארק ההייטק בבאר שבע, סיון פרג'
בניין שלישי בפארק ההייטק בבאר שבע, סיון פרג'
בניין שלישי בפארק ההייטק בבאר שבע, סיון פרג'
הבניין השלישי בפארק ההייטק מתפרס על שטח של כ- 15 אלף מ"ר והושקעו בהקמתו כ- 90 מיליון שקל. השלב החדש בפיתוח הפארק צפוי להביא ליצירת כ- 1,000 משרות נוספות של מהנדסים ועובדי תעשיית ההייטק באזור הנגב.
בין הגופים שכבר חתמו על הסכמי שכירות בבניין החדש נמנות החברות IBM, רפאל ו- WIX. מחברת גב-ים, מקבוצת נכסים ובניין IDB, נמסר כי החברה נמצאת בימים אלה במשא ומתן עם חברות הייטק רב-לאומיות נוספות.
שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן, אמר, כי "חניכת בניין ההייטק השלישי בפארק גב-ים בבאר שבע מחזקת את מעמדה של העיר כעיר סייבר מובילה ברמה הבינלאומית".
לדברי מנכ"ל גב-ים ,אבי יעקובוביץ, "אנו ניצבים היום בנקודת ציון משמעותית נוספת בהיסטוריה המתהווה של פארק ההייטק גב-ים נגב בעצם השקת השלב השלישי. הפארק הינו ביטוי לחדשנות במלוא מובן המילה".
יו"ר IDB, אדוארדו אלשטיין, ציין בטקס, כי "האירוע שאנו שותפים לו משקף היטב את הרוח החדשה של איי.די.בי. - השקעות מאסיביות בחברות שלנו לטובת הבטחת צמיחתן בעתיד".
נשיאת אוניברסיטת בן גוריון, פרופ' רבקה כרמי, ציינה, כי "ייחודו העולמי של הפארק הוא ביצירת אקו-סיסטם המחבר אקדמיה ותעשייה לקידום חדשנות בתחום ההייטק במיגוון נושאים הנוגעים לכל תחום חיים בעולם הדיגיטלי והמתעצם לנגד עינינו".