אלונה ברקת וראשי הקבוצה צפויים להיפגש בימים הקרובים עם דור מיכה ועורך דינו כדי להבהיר כמה שיותר פרטים בעקבות הפרסומים האחרונים על מעורבותו של מיכה יחד עם עומר אצילי בפרשת "הקטינות".
2 צפייה בגלריה
מיכה במשחק אמש מול דינמו מינסק
מיכה במשחק אמש מול דינמו מינסק
מיכה במשחק אמש מול דינמו מינסק
(צילום: הפועל "ויקטורי" באר-שבע)
ראשי הקבוצה רוצים לבחון דרכי פעולה אפשריות למקרה שאם וכאשר החקירה תיפתח מחדש בעקבות הלחץ הציבורי גדול.
גורמים בהפועל באר שבע סיפרו כי אלונה ברקת חשה חוסר נוחות והיא לא רגועה מאז פרסום הדברים שנוגעים למיכה.
בהפועל באר-שבע שבו והדגישו הבוקר כי מיכה הוחתם בקבוצה רק לאחר שתיק החקירה נסגר מחוסר אשמה. עם זאת, ההתכתבויות שנחשפו בערוץ 13 גרמו לראשי הקבוצה לבחון שוב את הדברים מחדש.
בחדשות 13 נחשפו ביומיים האחרונים התכתבויות של מיכה ואצילי מהן לכאורה עולה כי השניים מדברים על שימוש בסמים, ואף מכנים הבנות עמן נפגשו בביטויים כמו "קטינות" ו"ילדות".
את ראשי באר-שבע מטרידים מאוד בעיקר הביטויים על שימוש אפשרי בסמים לכאורה, כפי שפורסם בכתבות בערוץ 13.
אתמול (חמישי), בעיצומו של המשחק מול דינמו מינסק, ולאחר הפרסום בערוץ 13, הוציאה הפועל באר שבע הודעה בעניין.
"לאור הפרסומים האחרונים בעניינו של דור מיכה ולאחר שהדברים שפורסמו הוכחשו באופן מוחלט וגורף על ידי השחקן עצמו, המועדון פנה הן לשחקן והן לעורך דינו על מנת לקבל הבהרות נוספות", לשון ההודעה.
"כזכור, הפועל 'ויקטורי' באר שבע החתימה את השחקן רק אחרי שמערכת המשפט סגרה את תיק החקירה כנגדו מחוסר אשמה. ככל שהמשטרה תחליט שיש מקום לחקירה נוספת, המועדון יפעל בהתאם לממצאים ולהחלטות של מערכת אכיפת החוק".
2 צפייה בגלריה
ברקת. מרגישה אי נוחות גדולה בעקבות הפרסומים
ברקת. מרגישה אי נוחות גדולה בעקבות הפרסומים
ברקת. מרגישה אי נוחות גדולה בעקבות הפרסומים
(צילום: הרצל יוסף)
מיכה עצמו פרסם אתמול פוסט באינסטגרם בו הכחיש מכל וכל שימוש בסמים.
"כבר יותר משנתיים שאני שותק ומנסה להישאר מתחת לרדאר בכדי לשמור על השפיות שלי ושל משפחתי, ועל כבודן ונפשן של המתלוננות", כתב מיכה בפוסט. "התנצלתי כבר ולקחתי את האחריות למעשיי, אך לצערי האובססיה לנושא לא פסחה גם בשבוע המאושר ביותר שבו הפכתי לאבא לראשונה בחיי. הכתבה המדוברת הינה מסולפת וכל כך מגמתית, שבאה להכפיש ולרמוס צד אחד בסיפור תוך התעלמות מוחלטת מהמציאות ומהעובדות הקיימות עם שימוש בהודעות לא אותנטיות ודברים שלא היו ולא נבראו מעולם".
בהמשך כתב מיכה כי "לא אכנס לפרטים מפאת כבוד למעורבים בה. אבל חשוב לי להבהיר כאן שמעולם בכל שנותיי לא נגעתי בשום סם כלשהו, כפי שמנסים לתאר בכתבה. אלו שמכירים אותי יודעים זאת היטב. מיטב החוקרים של המשטרה והפרקליטות חקרו ביסודיות כל פרט ופרט תחת אווירה ציבורית מאוד טעונה ולחץ תקשורתי כבד, ולבסוף ראו לנכון לסגור את התיק מחוסר אשמה. אני רוצה להדגיש זאת שוב. התיק נסגר מחוסר אשמה".
בסיום הפוסט ביקש מיכה "להתנצל בפני כל משפחת הפועל באר שבע ולעומדת בראשה אלונה ברקת על שהם נאלצים להתמודד עם הרעל התקשורתי סביבי בעקבות דברים שקרו בעבר ושעליהם כבר לקחתי אחריות ושהיום אני במקום אחר”.
אלמוג מיכה, פרסמה אתמול בערב פוסט בחשבון האינסטגרם שלה בו היא תומכת בהודעת ההכחשה שפרסם בעלה.
"מי כמוני יודעת איזו דרך עברת", כתבה מיכה. "כולם יודעים מי אתה ואיזה לב יש לך. מאחוריך ולצידך תמיד. גאה שאתה שלי ושל אמה (הבת שנולדה השבוע) שלנו".