אחרי הניצחון על גלבוע/ גליל וההפסד להפועל ירושלים קיוותה הערב (שני) קבוצת הכדורסל של הפועל באר שבע לנצח בבית את הפועל אילת במשחק הכנה נוסף לפתיחת העונה.
הפתיחה היתה של המארחת שעלתה ל-0:4 מהיר בעיקר בזכות הקפטן ספנסר וייס אבל שתי עבירות מוקדמות שלו איפשרו לאורחת לחזור בזכות הזרים שלה, קיוון דאבנפורט ולארי גורדון ליתרון שיא של 13:26 בפתיחת הרבע השני, אבל נייט לינהארט עם משחק טוב של 15 נקודות צימק עד המחצית לשבע הפרש, 41:34 לאילת בהפסקה.
1 צפייה בגלריה
עדי כהן סבן. הקבוצה שלו הפסידה. צילום: הרצל יוסף
עדי כהן סבן. הקבוצה שלו הפסידה. צילום: הרצל יוסף
עדי כהן סבן. הקבוצה שלו הפסידה. צילום: הרצל יוסף
פתיחת המחצית השנייה היתה כולה של באר שבע. טי.ג'יי. וויליאמס שסיים את המחצית הראשונה עם אפס נקודות התעורר במחצית השנייה והוביל מהפך של האדומים שעם ריצה של 6:17 עלתה ליתרון 47:51 באמצע הרבע השלישי.
וויליאמס וזאק המשיכו להכתיב את קצב המשחק אבל אבי בן שימול הוותיק ורפי מנקו שסיים עם 16 נקודות, שמונה אסיסטים ושש חטיפות דאגו למהפך מחדש וג'ף גריי עם שלשה גדולה על הבאזר קבע 64:67 לאילת בסיום הרבע השלישי.
צפו במשחק ששודר בעמוד הפייסבוק של מיינט באר שבע:
הרבע הרביעי היה מאוד צמוד והמשחק זז מצד לצד. וויליאמס, זאק וספנסר וויס שקלעו 17 נקודות כ"א שמרו את באר שבע בתמונה אבל הניסיון של אבי בן שימול יחד עם אריק תומפסון שהיה טוב מתחת לסלים הכריעו את המשחק. 86:94 לאילת בסיום.
בסוף השבוע תצא באר שבע לטורניר הכנה באילת שבו ישתתפו גם הפועל אילת, עירוני נהריה והפועל חולון בהכנה אחרונה לגביע ווינר.