בשבוע שעבר יצאו כ-50 סטודנטים ואנשי סגל מהמכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי בבאר שבע לטורניר אס"א, טורניר הספורט הבינלאומי לסטודנטים שנערך באילת. הקבוצות שייצגו את מכללת קיי כללו קבוצת קטרגל גברים, כדורסל גברים ונשים, כדורעף גברים ונשים, כדורשת, טניס, נבחרת של מתאבקי קראטה ועוד.
הנבחרת המכובדת ממכללת קיי חזרה לבאר שבע בגאווה גדולה ועם הישגים רבים. נבחרת הקטרגל זכתה בגביע לאחר שניצחה בגמר את נבחרתה של מכללת וינגייט בתוצאה 3:2. בנוסף, זכה הסטודנט סיימון דוידוב זו השנה השניה ברציפות במדליית זהב בקראטה בקטגורית משקל עד 67 ק"ג לאחר שגבר בגמר על גואי גרוטיוהן ממכללת וינגייט.
גם הסטודנטיות של המכללה שהשתתפו בתחרות הביאו כבוד למכללה ולעיר באר שבע, כאשר נבחרת הכדורשת של הסטודנטיות הגיעה למקום השלישי, לאחר שבחצי הגמר הפסידה 2:0 לנבחרת הבינתחומי בהרצליה, ובקרב על המקום השלישי ניצחה נבחרת המכללה את מכללת וינגייט בניצחון טכני.
אבי בוחבוט, יו"ר אגודת הסטודנטים במכללת קיי ושחקן בנבחרת הקטרגל: "אני גאה לראות את ההתפתחות של הספורט במכללה ואת הגידול העקבי מדי שנה במספר המשתתפים. אני רוצה להודות לרכז הספורט באגודת הסטודנטים מארק מולוצ'ניקוב, למאמני הקבוצות ובכלל לכל מי שבזכותו המשלחת הזו יצאה למשחקים".