זר שני הצטרף לקבוצת הכדורסל הפועל באר-שבע: הפורוורד האמריקאי בן מור (2.03,27).
1 צפייה בגלריה
בן מור. חיזוק לאזור הצבע
בן מור. חיזוק לאזור הצבע
בן מור. חיזוק לאזור הצבע
(צילום באדיבות הפועל "אלטושלר שחם" ב"ש)

מור הוא בוגר אוניברסיטת SMU (2017), והוא שיחק במדי קבוצת האוניברסיטה בליגת המכללות.
את דרכו המקצוענית החל באינדיאנה פייסרס מה-N.B.A, ולאחר זמן קצר עבר לקבוצת הפיתוח של הפייסרס, שם העמיד ממוצעים של 11.9 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק.
בשנת 2018 מור עבר לקבוצת הפיתוח של סאן אנטוניו ספרס, ובמהלך אותה עונה זומן לסגל נבחרת ארצות-הברית במסגרת קמפיין מוקדמות אליפות העולם.
את עונת 2019-2020 החל בגלטסראיי הטורקית, ובמהלכה חזר לליגת הפיתוח בארצות-הברית.
בעונת 2020-2021 שיחק מור במלבורן מהליגה האוסטרלית, והוא סיים את העונה עם ממוצע של 10.4 נקודות ו-6.5 ריבאונדים למשחק.
בחודש פברואר האחרון הצטרף מור לקבוצת הפיתוח של ממפיס גריזליס, וחודשיים לאחר מכן הצטרף לקבוצת מטס דה גואינבו מהליגה הפורטוריקנית, אותה מאמן בראד גרינברג. הממוצעים שלו בשלושה חודשים בליגה של פורטו ריקו: 18.1 נקודות ו-9.1 ריבאונדים למשחק.
מאמן הפועל באר-שבע, ליאור ליובין, אמר על הצטרפותו של מור: "אנחנו מאוד שמחים על ההחתמה של בן. הוא שחקן מאוד מאוד מוכשר ורעב, שמגיע עם המון מוטיבציה. אני מאמין שבן יוכל להוסיף לנו בהרבה אספקטים, ובטוח שהוא יתחבר למועדון ולזהות שאנחנו מנסים לייצר".
דניאל רביץ, המנהל הספורטיבי: "בן מור הוא השחקן שיוביל את הקו הקדמי שלנו העונה. יש לו מגוון יכולות בשני צדי המגרש, דבר שהופך אותו למאוד מיוחד. בן שיחק בליגות חזקות וכבר חווה כדורסל ברמה מאוד גבוהה. הוא בן 27 ובשל להיות שחקן מוביל ודומיננטי. אנחנו מאוד שמחים שבן מצטרף לקבוצה, ובטוחים שהוא יעזור לנו להשיג את המטרות העונה".
עם החתמתו של מור מורכב סגל הקבוצה עד כה משני זרים: דויד איפיאני ובן מור, והישראלים איגור קולשוב, נטע סגל, חואקין שוכמן, תומר פורת, רועי פריצקי, רון ציפר, בן אייזנהרט ואריק אדרי.