אוהדים רבים של הפועל באר־שבע תוהים באחרונה מה עובר על הקשר המצוין רמזי ספורי?
1 צפייה בגלריה
ספורי. ברדה מבין ללבו
ספורי. ברדה מבין ללבו
ספורי. ברדה מבין ללבו של השחקן
(צילום: הרצל יוסף)
השחקן מציג יכולת לא מספיק טובה במשחקים האחרונים, ולא פעם נראה עצבני וחסר סבלנות במהלך אותם משחקים.
קראו גם:
בצוות המקצועי אמרו שספורי לא פתח בהרכב במשחק חצי הגמר מול מכבי תל־אביב רק כיוון שהיה פצוע, וטענו כי ליכולת שלו בתקופה אחרונה לא הייתה כל קשר להחלטה שיתחיל את המשחק על הספסל.
בעניין העצבים אומרים במועדון שלכל שחקן יש תקופות פחות טובות, וכאשר לספורי הולך הכל יותר קשה, אז באופן טבעי מפלס המתח עולה והתסכול יוצא החוצה.
בשיחות שנערכו במועדון אמר ברדה כי בכוונתו לעבור לסדר היום על התפרצותו של ספורי במהלך משחק הגביע. ברדה הבהיר לאנשי המועדון כי מי כמוהו יודע מהן אמוציות במהלך משחק, ושהוא בהחלט מבין ללבו של ספורי.
היה מי שאמר במועדון כי אם הכדור שבעט הקשר בליל ראשון ושפגש את המשקוף היה נמוך בכמה סנטימטרים והיה מוצא את הרשת של שוער בני סכנין הרי שספורי היה חתום על שער מדהים, שלבטח היה מוציא אותו מהתקופה הפחות טובה בה הוא נמצא.
יש כאלה שטוענים כי ספורי לחוץ ומתוח כיוון שהראש שלו טרוד גם בעונה הבאה. אם יישאר במועדון, הרי שהוא צפוי לדרוש שדרוג משמעותי לשכרו, ובצדק אחרי עונה מוצלחת, אבל יש לא מעט שמועות על פניות לא רשמיות מקבוצות עשירות במדינות המפרץ הפרסי, שמציעות סכומי עתק ביחס לליגה הישראלית.
במועדון אומרים כי במידה ותגיע הצעה טובה הקבוצה לא תעמוד בדרכו של השחקן, ורק תרצה פיצוי כספי על השחרור. באר־שבע רכשה את ספורי לפני שלוש שנים מהפועל תל־אביב תמורת 400 אלף דולר, ומקווה למכור אותו תמורת מיליון דולר.