נאמן הפועל באר שבע, עו"ד יצחק יונגר נפגש היום (שני) לראשונה עם הצוות הניהולי של הקבוצה ולמד את הנתונים המרכזיים הנוגעים לעונה הנוכחית ולעונה הבאה. אחר הצהריים, נפגש עו"ד יונגר במשרדו עם נציגות השחקנים והציג להם את מצב הדברים.
1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע. המאבק מחריף
שחקני הפועל באר שבע. המאבק מחריף
שחקני הפועל באר שבע. הסכימו לקצץ
(הרצל יוסף)
לאור הקפאת המשחקים, כאשר בשלב זה לא ניתן להעריך מתי יחודשו המשחקים העונה אם בכלל, הירידה הצפויה בהכנסות בעונה הנוכחית ומתוך מטרה להבטיח את המשך הפעילות בעונת המשחקים הבאה, בתקציב מופחת, עו"ד יונגר הציע לשחקנים להסכים להפחתה בשכרם בעונה הנוכחית ב-%50 ולא, הודיע להם עו"ד יונגר כי ייאלץ להוציא אותם לחל"ת.
בתום פגישה ארוכה, השחקנים קיבלו את המתווה שהוצע על ידי עו"ד יונגר לפיו יופחת שכרם החל מ-15 במרץ ועד לסיום העונה ב %50.
השחקנים הגיבו לראשונה לפרשה וכתבו ברשתות החברתיות: "ידענו ואמרנו שברגע שידברו איתנו ויקשיבו למה שיש לנו להגיד בכבוד הראוי נגיע להסכמה בקלות. כך בדיוק קרה. ביום רביעי בעלי המועדון ביקשה מאיתנו קיצוץ רוחבי של 30% עד סוף העונה הבאה. לאחר שביקשנו לדון בהצעה ולהבין אותה נתקלנו בסירוב ואחרי זה חטפנו השמצות, בוז, השפלות, קללות ובעיקר הרבה שקרים מהתקשורת ומהציבור".
"היום נפגשנו עם עו"ד יונר ובתום פגישה נעימה ומכבדת הגענו בקלות להסכם רוחבי שאותו אנחנו הצענו, שכולל קיצוץ רוחבי של 50% מאמצע חודש מרץ עד לתום העונה", המשיכו השחקנים, "לשמחתנו עו"ד יונגר הסכים לכך ואנחנו שמחים ומאושרים לעזור למועדון ובעיקר שהאמת יצאה לאור ושהדברים הסתדרו לשביעות רצון כולם. בנוסף הצענו לתרום 2% מסכום הקיצוץ למטרה נעלה שתסוכם בין המועדון לשחקנים גם כדי לעזור לקהילה וגם כדי לקרב עוד בין הצדדים. אנחנו שמחים וגאים על הסיכום שהושג. חזרנו ואמרנו שהמועדון, הבעלים והקהל יקרים לנו - היום הוכחנו את זה. יאללה באר שבע. בריאות לכולם".
פורסם לראשונה: 21:03, 30.03.20