אחד האנשים העסוקים בכדורגל הישראלי בחודש האחרון הוא עו"ד, יצחק יונגר שהגיע להפועל באר שבע מטעמה של אלונה ברקת שהודיעה על עזיבה. יונגר התראיין לתוכנית הספורט 'חדר הלב"שה' של "מיינט באר שבע" ועמותת 'וסרמיליה' ודיבר על ההתפתחויות האחרונות במועדון.
3 צפייה בגלריה
עו"ד יצחק יונגר. מתחיל לעבוד
עו"ד יצחק יונגר. מתחיל לעבוד
עו"ד יצחק יונגר. עסוק מאוד בתקופה האחרונה
(צילום: יחסי ציבור)
"הבשורה שהליגה חוזרת היא בשורה טובה עם כל הצער שהאוהדים לא יכולים להיות במגרשים", התייחס הנאמן לחזרה של הכדורגל הישראלי, "יש השפעה קשה מאוד לכל המשבר הזה שמבחינה כלכלית אנחנו רק בתחילתו וצריך לעשות את ההתאמות הנדרשות".
מרבית שחקני הקבוצה לא מחזיקים בחוזה לחודש יוני ואף אחד מהם לא חתום ליולי וזה החודש שבו אמורה להסתיים הליגה. "אני לא חושב שיש מצב שמישהו מהשחקנים יגיד שהוא לא עולה למשחק כי הם שחקנים מקצועניים ומי שחושב שמגיע לו יותר תמיד יוכל לבקש", אמר הנאמן, "מי שיש לו חוזה עד תום העונה יסיים את העונה ואנחנו נגיע להסכמות".
"התחלנו בשיחות עם השחקנים לעונה הבאה ואני מקווה שנצליח", התייחס הנאמן לקיצוצים הצפויים, "אין פה תוצאות מיידיות אבל בוודאי שזה חשוב לנו. אני לא מאמין בלדחות את השיחות וזה נכון לבוא ולקבל ודאות משני הצדדים אמנם בסכומים יותר נמוכים ממה שהיו להם והכוונה היא להעמיד סגל מכובד וטוב לעונה הבאה".
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ב"ש. הפיתרון בדרך
שחקני הפועל ב"ש. הפיתרון בדרך
שחקני הפועל ב"ש. עו"ד, יונגר: "כולם ישחקו עד יולי"
(עוז מועלם)
אלונה ברקת סיפרה שהיא מתכוונת להעמיד את הקבוצה למכירה אבל עד כה לא התקבלו פניות. "אני לא חושב שזה נכון לתת תג מחיר בטח לא בתקופה כזאת אבל אמרתי כל הזמן שמי שמתעניין מוזמן לפנות אליי. אליי אנשים לא פנו על מנת לרכוש את המועדון", הוסיף הנאמן.
"זה תלוי בקהל ובכמות המנויים שיקנו", התייחס עו"ד יונגר לתקציב בעונה הבאה שעשוי להיות שוב מהגבוהים בליגה, "אם הקהל יביע אמון אז לא צריכה להיות בעיה כי הכספים שאלונה ברקת תשקיע גם בעונה הבאה הם הסכומים הגבוהים ביותר שיש בליגה ויחד עם השילוב של הקהל יכול להביא לכך שהתקציב יהיה גבוה".
3 צפייה בגלריה
אלונה ברקת. מה יהיה הצעד הבא שלה?
אלונה ברקת. מה יהיה הצעד הבא שלה?
אלונה ברקת. תשקיע גם בעונה הבאה
(הרצל יוסף)
על החשש להגיע לפירוק: "אני חושב שלא כי אין סיבה ואין פה מצב של חובות עבר ואין מצב של בעלים שלא שם כסף לעונה הבאה אלא הכספים שאלונה תיתן הם מהותיים מאוד ואני לא רואה שום סיבה שזה יקרה".