בהפועל באר שבע הגיבו מהר לחוסר הרצון של הסנטר סטיב זאק לחזור לארץ על מנת ליטול חלק בהמשך העונה עם הקבוצה ופעלו להחתים את הסנטר האמריקאי, ג'ו פוסטינגר, (24, 2.08), שסיכם על החוזה ואמור להגיע לישראל בימים הקרובים. פוסטינגר ששיחק בין היתר במכללת ניו מקסיקו מדיוויז'ן 1 של ליגת המכללות ובקריירה המקצועית שלו הספיק ללבוש את המדים של גוסטיוור המקדונית ומתחילת העונה שיחק במדי ג'י. טי. קיי. גליוויצה מהליגה הפולנית.
בעונה האחרונה ב-22 משחקים בליגה הפולנית הוא קלע 12.5 נקודות בממוצע למשחק הוריד 7.5 ריבאונדים ומסר 2.3 אסיסטים. למרות חוסר הבהירות הכלכלית שעוטפת את המועדון, האדומים הצליחו להחתים את השחקן שיהיה המחליף של זאק. אנשי המועדון עקבו אחריו והיו איתו בקשר רציף בחודשים האחרונים. למיינט באר שבע נודע כי עוד בעונה שעברה, נעשה ניסיון להחתימו כזר חמישי שיגיע כגיבוי לסנטר, ג'אקים דונלדסון שסבל מכאבים ופציעה, אך העסקה לא יצאה לפועל בשל העובדה כי הוא לא הצליח להשתחרר מהקבוצה המקדונית.
פוסטינגר עשה מסלול דומה לסטיב זאק וגם בסגנון המשחק שלו אך הוא צעיר ממנו במספר שנים. כמו כן, המועדון מחזיק באופציה עם השחקן לעונה הבאה במידה וירשים את רמי הדר. על פניו מדובר בשחקן בעל פוטנציאל לעשות קפיצת מדרגה שמתאים מאוד לסגנון המשחק של הפועל באר שבע.