עם חמישה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד ואחרי הניצחון בשבוע שעבר על נס ציונה רצתה הפועל באר שבע להמשיך במומנטום כשיצאה למשחק חוץ הערב (שבת) מול בני יהודה. המאמן יוסי אבוקסיס, שזכה לטקס הוקרה לפני המשחק מהאקסית, נאלץ להסתדר ללא נייג'ל האסלביינק שהמריא למולדתו בגלל סיבות אישיות ואנתוני וארן שסובב את הקרסול באימון המסכם.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס (משמאל) עם אלישע לוי.
יוסי אבוקסיס (משמאל) עם אלישע לוי.
יוסי אבוקסיס (משמאל) עם אלישע לוי.
(אורן אהרוני)
בן ביטון פתח במקומו של אור דדיה המורחק בצד ימין של ההגנה ושון גולדברג עלה במקום אורן ביטון בעמדת המגן השמאלי. בן שהר, אלטון אקולטסה וניב זריהן פתחו בחוד ההתקפה בעוד קייס גאנם נכלל לראשונה בסגל.
פתיחת המשחק היתה שקולה וההדמנות הראשונה הגיעה בדקה ה-17. בן שהר קיבל כדור וניסה להיכנס לתוך הרחבה אבל נחסם ואלטון אקולטסה בעט חלש מתוך הרחבה לידיים של אמיליוס זובאס. עשר דקות לסיום המחצית הראשונה בן ביטון מתח את המפשעה והוחלף על ידי אורן ביטון והחלק הראשון של המשחק הסתיים ב-0:0 מאכזב.
2 צפייה בגלריה
בן ביטון (מימין) מול אמיר רוסתום.
בן ביטון (מימין) מול אמיר רוסתום.
בן ביטון (מימין) מול אמיר רוסתום.
(אורן אהרוני)
בפתיחת המחצית השנייה דור ג'אן ומתייאה ליוייץ' היו קרובים לעלות את הכתומים ליתרון אבל לא הצליחו לעשות זאת. בדקה ה-57 קייס גאנם עלה להופעת בכורה בבאר שבע אחרי שהחליף את ניב זריהן. 11 דקות לסיום הפועל באר שבע עלתה ליתרון בזכות שער עצמי. ז'וסוואה פשקיירה הגביה כדור חופשי מצד שמאל ואמיר רוסתום בעט לשערו הוא. 0:1 לא מוצדק לאורחת.
בתוך תוספת הזמן רועי בן שמעון היה יכול להשוות אבל אוהד לויטה בהצלה מצוינת מנע שער ושמר על הניצחון השני ברציפות של קבוצתו. ביום ראשון הבא (23.2, 20:15) תארח הפועל באר שבע את הפועל כפר סבא במשחק רדיוס שיתקיים באצטדיון בנתניה.
פורסם לראשונה: 19:23, 15.02.20