מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, איתי בן זאב מונה היום (חמישי) ליו״ר הפועל באר שבע. בן זאב יגבש דירקטוריון עצמאי ובלתי תלוי למועדון ויעמוד בראשו על פי בקשת הבעלים לשעבר, אלונה ברקת. מינויו של בן זאב בא בהמשך לפרישתה של ברקת מהקבוצה והעברת סמכויות הניהול לעורך הדין יצחק יונגר, המשמש כנאמן המועדון.
2 צפייה בגלריה
איתי בן זאב. המינוי הוא לשנה אחת
איתי בן זאב. המינוי הוא לשנה אחת
איתי בן זאב. המינוי הוא לשנה אחת
(אוראל כהן)
למרות מינויו של בן זאב ליו״ר המועדון, ימשיך הנאמן ביישום תכנית ההבראה תחת אחריות הדירקטוריון כשבן זאב ישמש בתפקיד בהתנדבות מלאה ולבקשתו המינוי יהיה לשנה אחת, במהלכה הוא יגבש דירקטוריון פעיל ומקצועי ויפעל להעברת המועדון לעצמאות ניהולית ופיננסית ואת התפקיד הוא ימלא במקביל להיותו מנכ״ל הבורסה לניירות ערך.
הבעלים הפורשת, אלונה ברקת אמרה: ״אני שמחה שאיתי הסכים לקחת על עצמו את תפקיד יו״ר המועדון. אני מאמינה כי ניסיונו העסקי כמו ניסיונו הניהולי המוצלח, יאפשרו להוביל את המועדון לחוף מבטחים בתקופה מאתגרת ואף להצליח ולשמור על מעמדו כמועדון בסטנדרט אירופאי. בטוחני שיחד עם אסי רחמים, מנכ״ל המועדון, הם יהוו צוות ניהולי חזק ומגובש. אני מאחלת לו הצלחה גדולה. איתי בן זאב משמש כמנכ״ל הבורסה לנירות ערך בתל אביב ונחשב לאחד המנהלים המוערכים במשק הישראלי. לבן זאב ניסיון עסקי ובנקאי נרחב. בעברו הוא כיהן כחבר הנהלה בבנק לאומי וקודם לכן שימש כבנקאי השקעות בכיר בקבוצת הבנקאות הבינלאומית מריל לינץ׳ בלונדון".
2 צפייה בגלריה
אלונה ברקת. מה יהיה הצעד הבא שלה?
אלונה ברקת. מה יהיה הצעד הבא שלה?
אלונה ברקת. מינתה יו"ר למועדון
(הרצל יוסף)
איתי בן זאב אמר לאחר המינוי: ״אני רואה במינוי שליחות ציבורית חשובה ואתגר מקצועי מהמעלה הראשונה. אלמד את המועדון וצרכיו בסיועו של המנכ״ל אסי רחמים ואגבש דירקטוריון מקצועי, אסטרטגי חזק ועצמאי, אשר רק הצלחתו של המועדון עומדת לנגד עיניו.״ בן זאב הוסיף: ״אני מבקש להודות לאלונה ברקת על האמון בי. אלונה מותירה מועדון חזק ויציב פיננסית עם תרבות ניהולית המקדשת את המצוינות כערך עליון״.