בלם הפועל באר שבע, לואי טאהא, שהחמיץ את אימוני הקבוצה בחודש האחרון פרסם הערב (שני) פוסט בפייסבוק ובו שיתף את האוהדים במה שעבר עליו בתקופה האחרונה. "חזרתי היום לאימונים אחרי חודש בו הייתי מושבת", כתב טאהא, "רק עכשיו אני יכול לשתף למה הייתי בחוץ ואת הסיבה למה לא יכולתי אפילו להתאמן כל כך הרבה שבועות".
1 צפייה בגלריה
לואי טאהא. רק בריאות
לואי טאהא. רק בריאות
לואי טאהא. רק בריאות
(עוז מועלם)
טאהא המשיך: "לפני כחודש הרגשתי תחושה לא מוכרת בפנים, בדיקות הראו שאני סובל משיתוק בעצב הפנים, מה שחייב מנוחה מוחלטת: אסור להתאמן, אסור להתאמץ פיזית, או כמו שאמר הרופא ״תשכח מכדורגל בזמן הקרוב״. במקום להגיע לאימונים ולמגרש, השקעתי שעות בטיפולים. תרופות, טיפולי פיזיותרפיה של שלוש שעות כל אחד, כאבים לא מוכרים ובעיקר תחושה לא מוכרת של שיתוק".
"שנים רצופות של כדורגל נעצרו כדי לטפל במשהו שנראה קטן, אבל פשוט עצר לי את כל מה שהייתי רגיל אליו. היום, אחרי עשרות שעות של טיפולים, חזרתי להתאמן ואני מאמין שבקרוב מאוד אחזור לכושר משחק מלא. אני חוזר עם מסקנה אחת פשוטה: הבריאות שלנו חשובה יותר מהכל, אסור לקחת אותה כמובן מאליו. תודה לרופאים, תודה לקבוצה וההנהלה ולצוות שגילו הבנה וסבלנות. תשמרו על עצמכם. בריאות לכולם", סיכם הבלם.
פורסם לראשונה: 23:48, 10.02.20