מועדון כדורסל הפועל באר-שבע העביר הילוך בכל הנוגע לבניית הסגל לעונה הבאה, ולקבוצה יש כבר שני שחקנים זרים: אחד חדש ואחד שממשיך.
הבוקר (ראשון) על הצטרפותו של הסנטר דרק פארדון שמגיע מהליגה הגרמנית. פארדון (24, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת נורת׳ווסטרן מליגת המכללות הראשונה, כאשר בעונתו האחרונה בקולג׳ (2018-2019) קלע 14 נקודות והוריד 7.8 ריבאונדים.
2 צפייה בגלריה
דרק פארדון. החתמה מעניינת של הקבוצה
דרק פארדון. החתמה מעניינת של הקבוצה
דרק פארדון. החתמה מעניינת של הקבוצה
(צילום: A.P)
קראו גם:
בקיץ 2019 שיחק במדי אורלנדו מג'יק בליגת הקיץ של ה-N.B.A, ולאחר שלא התקבל לקבוצה יצא לעונת בכורה (2019-2020) מחוץ לארצות-הברית, וחתם בקבוצת ראג'יו אמיליה באיטליה.
ב-1 במרץ 2020 הודיעה קבוצתו האיטלקית כי ייעדר למשך כחודשיים בעקבות פציעה ביד שמאל, ויומיים לאחר מכן שוחרר מהקבוצה כדי לעבור ניתוח בארצות-הברית. לפני שנפצע, עמד הסנטר על ממוצע של 6.1 נקודות ו-5.2 ריבאונדים למשחק.
בקיץ 2020 חתם פארדון בקבוצת מאדי בירות׳ מהליגה הגרמנית הראשונה, שם השיג במהלך העונה ממוצע של 11.2 נקודות ושישה ריבאונדים.
דניאל רביץ, המנהל הספורטיבי של הפועל באר-שבע: "אנחנו מאמינים שדרק מתאים בדיוק לדי.אנ.איי של הקבוצה מכל הבחינות, גם בפן האנושי וגם בצד המקצועי. המועדון מחפש תמיד שחקנים אינטנסיביים שבאים לעבוד קשה כל יום, ולדעתנו דרק הוא בדיוק אחד כזה".
2 צפייה בגלריה
אמיר בל. ממשיך לשנתיים נוספות
אמיר בל. ממשיך לשנתיים נוספות
אמיר בל. ממשיך לשנתיים נוספות
(צילום: הרצל יוסף)
רמי הדר מאמן הקבוצה: ״חיפשנו שחקן שמתאים לנו בסגנון המשחק. אין לי ספק שדרק הוא פוטנציאל ענק שיכול להתאים לנו, בעיקר באינטנסיביות ובקשיחות״.
בנוסף להחתמתו של פארדון, בסוף השבוע שעבר באר-שבע האריכה חוזהו של הגארד האמריקאי אמיר בל בשנתיים נוספות. בל (25), בוגר אוניברסיטת פרינסטון, הצטרף לבאר-שבע במאי 2020 מיד לאחר חידוש משחקי הליגה לאחר סגר הקורונה הראשון. הוא רשם עד סיום העונה מספרים של 11.7 נקודות, 4.1 אסיסטים ו-3.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.
בל המשיך בקבוצה בעונת 20-21, ורשם ב-29 משחקי ליגה ממוצע של 8.7 נקודות, 4.7 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים למשחק. לאחר שכלייב אגאדה עזב את הקבוצה במהלך מבצע "שומר החומות" הפך בל לשחקן משמעותי יותר.
דרק פארדון
צילום: A.P