בשורות טובות להפועל באר שבע. הקשר ההולנדי אלטון אקולטסה חתם במועדון לארבע עונות נוספות לאחר שהקבוצה הגיעה לסיכום עם סט. טרוידן הבלגית על רכישת כרטיס השחקן שלו ב-600 אלף יורו שיעברו בשלושה תשלומים נפרדים.
1 צפייה בגלריה
אלטון אקולטסה. בישל את השוויון
אלטון אקולטסה. בישל את השוויון
אלטון אקולטסה. התחבר למועדון
(צילום: הפועל 'תדיראן' באר שבע)
אקולטסה שהגיע בחודש ינואר התחבר למועדון בצורה נהדרת ובקבוצה עבדו בחודשים האחרונים מסביב לשעון במטרה להשאירו. "שמעתי הרבה על אהבת הקהל והיחס החם של אנשי המועדון לפני שחתמתי כאן ועדיין כמות האהבה שקיבלתי ריגשה אותי מאוד", אמר אקולטסה אחרי החתימה, "מהרגע הראשון שכף רגלי דרכה במתחם האימונים, כל השחקנים, אנשי הצוות המקצועי וההנהלה דאגו לי לכל דבר שהייתי זקוק לו. עוד יותר התרגשתי כאשר עליתי למגרש בטרנר וגיליתי את אהבת האוהדים. אני לא יכול לחכות לחזור לשחק בפניכם, באצטדיון מלא קהל ומקווה לחגוג איתכם הרבה רגעים שמחים ואדומים בעתיד".
יו"ר המועדון, איתי בן זאב, הוסיף: "בשבועות האחרונים, קראנו ושמענו מכם רבות בעניין השארתו של אלטון במועדון. כחלק מהחשיבות להעמיד קבוצה חזקה שתתחרה על כל התארים וכפי שגם אמרנו לכם לא פעם, נעשו מאמצים רבים על מנת לאפשר את רכישתו של אלטון. אני מברך על המשך דרכו ומאחל לו הצלחה רבה איתנו".
פורסם לראשונה: 16:43, 23.06.20