1 צפייה בגלריה
כך תיראה השכונה בפארק הנחל | הדמיה: ALLIN
כך תיראה השכונה בפארק הנחל | הדמיה: ALLIN
כך תיראה השכונה בפארק הנחל | הדמיה: ALLIN
פרויקט שכונת באר־שבע טאצ' בפארק הנחל בבאר־שבע צובר תאוצה. השבוע, כך על פי דיווחי יזמי הפרויקט, הושלמה מכירת השטח המסחרי האחרון מתוך 4,000 מ"ר של שטחי המסחר במסגרת הפרויקט. לדברי שייקה נפחא, מנכ"ל חברת 'סלעית', מיזמי השכונה, השטחים המסחריים נמכרו במחיר ממוצע של 16 אלף שקל למ"ר.
שכונת באר־שבע טאצ' תכלול מגוון של סוגי בינוי, בהם בניינים בני שמונה קומות לאורך השדרות הראשיות, בנייה מרקמית של 'בתי חצר' בני חמש קומות ובתים צמודי קרקע.
ישי רוט, סמנכ"ל השיווק של חברת 'שובל', החברה המבצעת של שכונת באר־שבע טאצ', אמר כי "אנחנו בונים את כל 31 הבניינים במקביל והצפי למסירת הדירות הוא בחודש ספטמבר 2021, כך שהילדים יוכלו לפתוח את שנת הלימודים במוסדות החינוך השונים שנבנים בשכונה. הדירות עדיין נמכרות במחירים שפויים וברגע שהשכונה תקרום עור וגידים המחירים יעלו באופן משמעותי. בינתיים, אנחנו באים לקראת הרוכשים ומעניקים להם הלוואת גישור בגובה של 85 אחוז משווי הדירה כדי שימכרו את דירתם בנחת במהלך השנתיים הקרובות".
יזמי הפרויקט מציינים כי על רקע פרסום הקול הקורא של משרד הבריאות באשר להקמת בית החולים על שמו של הנשיא המנוח שמעון פרס, שאמור להיבנות בשנים הקרובות בסמוך לשכונה, נרשמה התעניינות מצד רופאים ובעלי מקצועות פרה־רפואיים לרכישת דירות להשקעה תוך כוונה לשמור לעצמם את האפשרות להתגורר בהן לכשיוקם בית החולים.
על פי התוכנית, תתאפיין השכונה ברשת רחובות ראשית הכוללת שתי שדרות ראשיות שמחברות את השכונה לעיר ולפארק. לאורך השדרה המרכזית מוקמות קריות החינוך, ובמפגש בין השדרות תוקם כיכר וסביבה מבני ציבור וחזיתות מסחריות.