חברת אביסרור המשווקת את פרויקט גרנד אביסרור שבשדרות טוביהו בעיר מדווחת, כי בניית המגדל השלישי בפרויקט נמצאת בעיצומה וכי בימים אלו נבנית הקומה ה-20. לאחרונה אכלסה החברה את 2 המגדלים הראשונים בפרויקט. עוד נמסר מהחברה כי בקרוב תיפתח דירה לדוגמא בפרויקט וכן צפוי להיפתח בקרוב גם שיווק הבניין הרביעי בפרויקט.
מהחברה נמסר כי "תמהיל הדירות בפרויקט מגוון מאוד והוא כולל דירות בנות 4,5,6 חדרים. בין הדירות שנותרו לשיווק במגדלים - דירות 5 חדרים בקומות הגבוהות עם נוף פתוח לכל האזור".
1 צפייה בגלריה
פרוקיט גרנד אביסרור | צילום יח"צ
פרוקיט גרנד אביסרור | צילום יח"צ
פרוקיט גרנד אביסרור | צילום יח"צ
יורם אביסרור, סמנכ"ל שיווק של החברה מציין, כי "פרוייקט גרנד אביסרור מביא לדרום יוקרה בר השגה. רק אנו נתקלים בביקושים רבים לרכישת דירה בפרויקט ושיווק הדירות בניין השלישי מתקדם במהירות רבה.
"הרוכשים בפרויקט הינם זוגות צעירים שמחפשים סביבה טובה לגידול הילדים או מצמצמי דיור אשר החליטו לעזוב את הוילה הגדולה שלהם ולעבור לדירה במגדל אשר מעניק להם חווית מגורים בשילוב איכות חיים כמו במגדלים של תל אביב. המגדל מציע לדייריו מגוון פסיליטיס כמו סאונה, ספא, בריכת שחייה חדר כושר ואפילו בית כנסת".
פרויקט גרנד אביסרור תוכנן על ידי האדריכל סמי טיטו. הפרויקט כולל פארק גדול ומרווח עם מתחמי ישיבה שונים לרווחת הדיירים וכן מתחם ספא נפרד הכולל חדר כושר, סאונות, ג'קוזי, בית כנסת פארק שעשועים ועוד. בחזית הפרויקט תוקם טיילת שתתחבר לקניון "גראנד קניון" בעיר ולאורך כל שדרות טוביהו. בצמוד לפרויקט שוכן בית ספר תיכון מקיף ו', גני ילדים, מבני מסחר, מבני ציבור, תחבורה ציבורית וכל יתר השירותים הנדרשים.