אושרה עסקת קומבינציה למכירת חלק מזכויותיה של עיריית באר שבע בשטח הסמוך לקריית הממשלה. מדובר במקרקעין בצומת הרחובות שז"ר - רוטשילד במרכז אזרחי, על השטח הידוע כ'מוסכי העירייה', שיהפוך לאזור מסחרי.
על פי התכנית: בקומת הקרקע תותר הקמת חנויות למזון ארוז, משרדים, אולמות תצוגה, אולמות כינוס, מכונים רפואיים מסעדות ובתי קפה ובנקים. בקומות מעל קומת הקרקע תותר הקמת משרדים ומכונים רפואיים. על פי העסקה, הזוכה יבנה עבור העירייה את 'יחידות העירייה', כלומר משרדים שישמשו את העירייה בשטח של כ-5100 מ"ר.
ראוי לציין, כי עסקת הקומבינציה שפורסמה במכרז פומבי מתייחסת למגרש 703 שהינו בסך 9,045 מ"ר ומגרש 701 בסך 5,409 מ"ר. חבר המועצה, משה ינאי, טען בעת הדיון על אישור העסקה: "לדעתי, אנחנו נותנים קרקע מאוד בזול".
בוועדת המכרזים שדנה בנושא נאמר כי היו מספר מציעים אולם בסופו של דבר הם החליטו לא לגשת למכרז משיקולים שלהם. בהליך זה ביצעה העירייה שיווק אגרסיבי לצורך קבלת הצעות. העירייה שכרה שירותי חברת מרכז הבניה הישראלי שתקדם את השיווק. עוד עלה בדיון בוועדת המכרזים, כי הזוכה 'חברת לוינשטיין נכסים בע"מ', יידרש לטפל בפינוי קרקע מזוהמת וטיפול בקברים באזור.
כזכור, לפני כשבע שנים רכשו את המגרשים הללו 'כימיכלים לישראל' והחליטו להחזיר את הקרקע לעירייה. "מדובר בהצעה אטרקטיבית", כך הגדיר גזבר העירייה תומר ביטון את עסקת הקומבינציה. ראש העירייה, רוביק דנילוביץ', בירך על אישור העסקה ואמר: "יש לנו אינטרס לפתח את האזור הזה התקוע כבר הרבה מאוד שנים".