1 צפייה בגלריה
פרויקט גרנד אביסרור בבאר שבע של חברת אביסרור. צילום: וויופוינט
פרויקט גרנד אביסרור בבאר שבע של חברת אביסרור. צילום: וויופוינט
פרויקט גרנד אביסרור בבאר שבע של חברת אביסרור. צילום: וויופוינט
נערכים לאכלוס: שני מגדלי המגורים הראשונים בפרויקט הדגל של 'חברת אביסרור משה ובניו' – פרויקט 'גרנד אביסרור' שבשדרות טוביהו בעיר, קיבלו טופס 4 לאכלוס הבניין. הפרויקט כולל ארבעה מגדלים וכאמור לשניים מתוכם התקבל אישור לאכלוס.
מהחברה נמסר כי "קצב המכירות בפרויקט גבוה מאוד ושיווק הבניין השלישי נמצא בעיצומו". בשל כך, נמסר מהחברה, כי היא צפויה לפתוח לשיווק בקרוב גם את המגדל הרביעי והאחרון בפרויקט.
פרויקט 'גרנד אביסרור' תוכנן על ידי האדריכל, סמי טיטו, והוא מציע לדייריו, על פי החברה, מפרט ושירותים יוצאי דופן לאזור. הפרויקט כולל פארק פרטי גדול ומרווח עם מתחמי ישיבה שונים לרווחת הדיירים וכן מתחם ספא נפרד הכולל חדר כושר, סאונות, ג'קוזי, בית כנסת, פארק שעשועים ועוד.
בחזית הפרויקט תוקם טיילת שתחבר ל 'גרנד קניון' בעיר ולאורך שדרות טוביהו. בצמוד לפרויקט שוכן בית הספר תיכון מקיף ו', גני ילדים, מבני מסחר, מבני ציבור, תחבורה ציבורית ועוד.
סמנכ"ל שיווק של החברה, יורם אביסרור מסר:" אנו נתקלים בביקושים רבים לרכישת דירה בפרויקט ושיווק הדירות בניין השלישי מתקדם במהירות רבה".
לגבי סוגי רוכשי הדירות אמר אביסרור: "אל הפרויקט מגיעים רוכשים מכל הסוגים – אם זה משפרי דיור שרוצים להתגורר בדירה גדולה יותר, אם זה מצמצמי דיור שמבקשים לעזוב את הבית הפרטי הגדול ולעבור לדירה מפנקת במגדל, אם זה ילדים שהוריהם רכשו את הדירה כהשקעה טובה לילדיהם ואם זה זוגות צעירים".