בימים אלה, כשהסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון מתחילים לבחון היכן יגורו בשנת הלימודים הבאה, מושק פרויקט pivco academic, פתרון נדל"ני חדש ושונה בנוף מגורי הסטודנטים בבאר שבע שהוקם על ידי חברת 'האחים אוזן'. הפרויקט, המשווק על ידי חברת 'תלתן החזקות', תוכנן על ידי האדריכל אילן פיבקו והוא מכיל 207 יחידות דיור המותאמות לסטודנטים.
2 צפייה בגלריה
צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ
הפרויקט, שנמכר במהירות למשקיעים זריזים שכבר זיהו את הפוטנציאל, החל באיכלוס וחתימת חוזים בימים אלה, כאשר מלבד סטודנטים שוכרים בו דירות גם אנשי צוותים רפואיים מבית החולים סורוקה בשל קרבתו של הפרויקט הן לאוניברסיטה והן לבית החולים.הפרויקט ממוקם ברחוב גוש עציון בשכונה ג' ומכיל דירות בנות ארבעה וחמישה חדרים, כאשר לכל דירה צמודה מרפסת שמש של כ־14 מ"ר וחנייה.
בחברת 'תלתן החזקות' ציינו כי הפרויקט הוקם כמענה למצוקת הדיור בבאר שבע עבור סטודנטים רבים שמגיעים ללמוד באוניברסיטת בן גוריון וגרים מחוץ לעיר.
"יש לא מעט סטודנטים שמשלמים הרבה מאד כסף על מגורים בדירות שיכון מתפוררות", אומרת אילנה טנא, הבעלים ומנכ"לית של חברת 'תלתן החזקות', "כי בעלי הנכסים בשכונות באזור לא ממהרים לשפץ אותן בגלל שלסטודנטים אין פתרונות אחרים בסביבה. משקיעים רבים הבינו את הפוטנציאל ברכישת נכס לטובת מגורי סטודנטים, אשר מחפשים דירות איכותיות ונעימות בקרבת האוניברסיטה. אנחנו גם מאמינים כי הפרויקט ישפיע על כל האזור ויביא לכך שבעלי הנכסים באזור יבינו שהסטודנטים היום מתוחכמים ולא מתפשרים על איכות בתמורה לשכר הדירה שהם משלמים להם".
למרות שמדובר בפרויקט חדש, מחירי השכירות בפרויקט אינם שונים מהמחירים הנהוגים באזור לגבי דירות ישנות. מחיר ממוצע של 1,200 שקל לחדר בדירה מאובזרת.
"הפרויקט תוכנן מלכתחילה כדיור בר השגה", מציינת טנא, "והדגש בו הוא על נוחות הסטודנט וגם כל יכולתו לשלם מחיר מוגבל במקביל לשכר הלימוד האוניברסיטאי שהוא נדרש לו".
2 צפייה בגלריה
בניין דירות לסטונדטים. צילום: יח"צ תלתן החזקות
בניין דירות לסטונדטים. צילום: יח"צ תלתן החזקות
בניין דירות לסטונדטים. צילום: יח"צ תלתן החזקות